Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Jasło: NASADZENIA I PIELĘGNACJA ROŚLIN JEDNOROCZNYCH
I WIELOLETNICH NA TERENIE MIASTA JASŁA
Numer ogłoszenia: 40223 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło , ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, faks 013 4486360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NASADZENIA I PIELĘGNACJA ROŚLIN JEDNOROCZNYCH I WIELOLETNICH NA TERENIE MIASTA JASŁA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest częściowa dostawa, nasadzenie i pielęgnacja jednorocznych i wieloletnich roślin ozdobnych wraz z terenem przyległym. Wykonawca winien pełnić funkcje administratora terenu, to jest wykonywać wszystkie określone w niniejszej SIWZ prace, a także zgłaszać na bieżąco Zamawiającemu inne konieczne prace w celu osiągnięcia odpowiedniego efektu estetycznego i zapewnienia bezpieczeństwa. W przypadku interwencji przez Zamawiającego, Wykonawca winien być dostępny do jego dyspozycji w ciągu jednej godziny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.69.00.00 - Usługi usuwania graffiti .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonywali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie nasadzeń i pielęgnacji roślin jednorocznych i wieloletnich o łącznej wartości co najmniej 50 tysięcy zł rocznie, c) dysponują odpowiednią kadrą, dostępną w przypadku interwencji przez Zamawiającego w ciągu jednej godziny tj. zespół co najmniej 3 osobowy posiadający kwalifikacje rolniczo - ogrodnicze, w tym jedna osoba nadzorująca z wykształceniem ogrodniczym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) dysponują odpowiednim sprzętem koniecznym do realizacji zamówienia, w tym: - opryskiwacz, - kosiarka trawnikowa, - sprzęt do podlewania roślin, - piła mechaniczna, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego potrzebnego do wykonania zamówienia, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia, f) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełnienia w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z punktem X niniejszej SIWZ i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z punktem VI niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia >. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - Załącznik Nr 6b SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 6b SIWZ. 3. Wykaz robót wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów od poprzednio zamawiających potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (referencje), z uwzględnieniem punktu V. b SIWZ - Załącznik Nr 6a SIWZ. 4. Oświadczenie, że zespół co najmniej 3 osobowy, o którym mowa w punkcie V. c SIWZ będzie dostępny w ciągu jednej godziny w przypadku interwencji przez Zamawiającego - Załącznik Nr 6b SIWZ. Należy dołączyć świadectwa lub dyplomy ukończenia szkół o profilu ogrodniczym, rolniczym, świadectwa ukończenia kursów podwyższających kwalifikacje w w/w zakresie z podaniem przewidywanej funkcji przy realizacji zamówienia ze wskazaniem osoby nadzorującej prace. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (wraz z podaniem rodzajów), jakimi dysponuje Wykonawca, z uwzględnieniem punktu V. d SIWZ - Załącznik Nr 7 SIWZ. 6. Wymienić skąd będą pochodzić sadzonki roślin ozdobnych rabatowych tzw. I - go, II - go i III - go rzutu - Załącznik Nr 7 SIWZ. 7. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Załącznik Nr 6b SIWZ. 8. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 6b SIWZ. 9. Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ - Załącznik Nr 6b SIWZ. 10. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 SIWZ - Załącznik Nr 6b SIWZ. 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V. e SIWZ. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 19 /Kancelaria/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Odbiór odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Jaśle w 2026 r."
- dostawa leków z programu terapeutycznego dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU
- Obsadzenie materiałem własnym wykonawcy oraz całosezonowa pielęgnacja rabat i konstrukcji kwiatowych na terenie Gminy Krynicy-Zdroju w 2026 roku
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim - budowa promenady
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie"
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta.
- Zwiększenie bioróżnorodności i retencji zbiornika w ogródku jordanowskim przy ul. Wyzwolenia, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" (...)
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





