Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Białystok: Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku przy ul. Wybickiego 2 w Augustowie
Numer ogłoszenia: 402200 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku , ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku przy ul. Wybickiego 2 w Augustowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji hydrantowej w budynku, zgodnie z dokumentacja techniczną rozumianą jako: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. a) Miejsca realizacji zamówienia oraz podstawowe parametry budynku: Lokalizacja - Budynek Centrum Szkolenia ZUS w Augustowie ul. Wybickiego 2. Budynek pełniący funkcję szkoleniowo - hotelowe, pięciokondygnacyjny - podpiwniczony z dachem płaskim. Zrealizowany w konstrukcji żelbetowej na siatce słupów 600x600. Kubatura budynku - 6000,00 m3, powierzchnia zabudowy - 326,50 m2, powierzchnia netto - 1626,00 m2. Informacje o budynku i instalacji: - klatka schodowa żelbetowa, - stropy żelbetowe na belkach żelbetowych, - ściany działowe - cegła dziurawka, płyta GK, - hydranty DN 25 na kondygnacjach III-V zainstalowane na instalacji wody bytowej, - na pozostałych kondygnacjach - brak hydrantów odpowiadających obowiązującym przepisom. b) Dokumentacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia: - projekt wykonawczy modernizacji instalacji hydrantowej; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Wewnętrzna instalacja wody zimnej i p.poż.; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Wewnętrzne instalacje elektryczne; - przedmiar robót - Roboty instalacyjne hydrauliczne, roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; - przedmiar robót - roboty instalacyjne elektryczne. c) Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: - zainstalowanie nowego odrębnego pionu hydrantowego w obrębie klatki schodowej, zasilającego hydranty na wszystkich kondygnacjach budynku - tj. 3 istniejące hydranty DN 25 na II. III i IV piętrze budynku oraz 3 dodatkowe hydranty, które należy zainstalować zgodnie z projektem w piwnicach, na parterze i na I piętrze. - wydzielenie w pomieszczeniu magazynowym w piwnicy budynku pomieszczenia o wymiarach 2,95 x 2,2 m - pomieszczenie o odporności ścian i stropu REI 120 min z drzwiami EI60; - zainstalowanie w wydzielonym pomieszczeniu zestawu pompowego służącego do podnoszenia ciśnienia wody w instalacji i podłączenie hydrauliczne zestawu do istniejącej instalacji wodociągowej; - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej zestaw pompowy oraz instalacji oświetleniowej pomieszczenia; - wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: prób ciśnieniowych instalacji, badania wydajności hydrantów, pomiarów instalacji elektrycznej. wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zakresem robót jak wyżej, opisanych szczegółowo w dokumentacji technicznej; Uwaga: roboty realizowane będą w czynnym obiekcie szkoleniowo - hotelowym. Wykonywanie prac głośnych, lub wymagających wyłączenia dopływu wody do instalacji wod- kan będzie wymagało wcześniejszego uzgodnienia z Kierownikiem Centrum Szkolenia. d) Obowiązki Wykonawcy: - udokumentowanie stosownymi świadectwami (deklaracje zgodności, certyfikaty), że stosowane materiały pomocnicze i podstawowe są dopuszczone do stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy; - oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzenia prac w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie obiektu. Zapewnienie właściwych warunków BHP i p.poż. w trakcie wykonywania robót; - utrzymanie czystości - wynajęcie kontenera i usuwanie na bieżąco gruzu i nieczystości powstałych w trakcie wykonywania robót; - szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarach robót i wzorze umowy; - Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i 3-letniej rękojmi na zasadach określonych we wzorze umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż opisane w SIWZ i dokumentacji technicznej. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku zaoferowania równoważnego zestawu pompowego do podnoszenia ciśnienia niż wskazany z nazwy w dokumentacji technicznej, Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty zawierające parametry techniczne, z których będzie jednoznacznie wynikać, że jest to urządzenie równoważne. 3. W przypadku, jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 70 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Białymstoku, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, bud. B, pok. 712.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.11.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 października 2013 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15. 2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są Andrzej Wiśniewski oraz Grzegorz Głębocki, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 904.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane na terenie drogowego przejścia granicznego Połowce - Pieszczatka
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA I PIĘTRA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KWP w BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65 - III etap
- ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz USŁUGI TŁUMACZENIA KONSEKUTYWNEGO DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI - PROJEKT PN. "PARTNERSTWO W BEZPIECZEŃSTWIE ..." W RAMACH FBW
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa urządzenia do wykrywania i identyfikacji śladowych ilości narkotyków i materiałów wybuchowych na potrzeby Straży Granicznej na kpg Kuźnica Białostocka - Grodno
- Dostawa, montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku cz. I - III
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce nr 3/5 AM-37, obręb Oborniki Śląskie.
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr. 108 - Obręb 0001, Wąsosz
- Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bryzglu
- Wymaina windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej "Wójtowska " przy ul Wójtowskiej 13
- Rozbiórka hangaru jachtowego i budowa budynku o funkcji wystawienniczej i obsługi ruchu turystycznego.
- Remont pomieszczeń Komendy Powiatowej PSP w Strzelcach Krajeńskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.