Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Kłodzko: Zapytanie o cenę na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 402186 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Walasiewiczówny 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 6474300, faks 074 6474370.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapytanie o cenę na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Paier A4, papier komputerowy składanka jednowarstwowy, segregatory tekturowe, skoroszyty papierowe i plastikowe, koperty, zeszyty, długopisy, zszywacze, dziurkacze, klipy biurowe, tonery do drukarek i kopiarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.20 - 25.24.71.20 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 21.12.54.00 - 21.12.54.00 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 17.35.10.00 - 17.35.10.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EASY OFFICE JACEK HOLICZ I MACIEJ RUDNICKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
EASY OFFICE JACEK HOLICZ I MACIEJ RUDNICKI SPÓŁKA CYWILNA
- EASY OFFICE Jacek Holicz, Maciej Rudnicki, ul. Mjr. Hubala 5d/2, 45-265 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10335,80
Oferta z najniższą ceną: 10335,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12378,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU EUROMED Magdalena Wypych, Objazdowa 7, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10588,62
Oferta z najniższą ceną: 10588,62 / Oferta z najwyższą ceną: 10926,83
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmioty zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Podniesienie efektywności energetycznej budynków oświatowych poprzez kompleksową modernizację Noworudzkiej Szkoły Technicznej - dostawa i montaż silosu na pellet
- TWIERDZE BEZ GRANIC II
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3269D w Jodłowie, km 16+386 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Dostawa sprzętu jednorazowego do elektroporacji, obłożenia do kardioablacji oraz sprzęt do wymiany stymulatorów dwujamowych z funkcją resynchronizacji serca z czujnikiem adaptacji stymulacji życia .
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3256D w miejscowości Stara Morawa, km 0+068 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego do Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych
- "Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach" w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wzmacnianie kompetencji uczniów w Gminie Wiskitki"
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.