eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników konferencji w ramach projektu Przedszkolne wychowanie do wartości w 2011 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Kraków: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników konferencji w ramach projektu Przedszkolne wychowanie do wartości w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 402174 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355114 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników konferencji w ramach projektu Przedszkolne wychowanie do wartości w 2011 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych w roku 2011 dla uczestników 3 konferencji organizowanych w ramach projektu Przedszkolne wychowanie do wartości. Konferencja nr 1 w Krakowie w dniu 23 listopada 2011 r. Maksymalna liczba uczestników podczas konferencji 500 osób. Liczba uczestników może ulec zmniejszeniu o maksymalnie 30%. Konferencja nr 2 w Tarnowie w dniu 25 listopada 2011 r. Maksymalna liczba uczestników podczas konferencji 150 osób. Liczba uczestników może ulec zmniejszeniu o maksymalnie 10%. Konferencja nr 3 w Nowym Sączu w dniu 30 listopada 2011 roku. Maksymalna liczba uczestników podczas konferencji 150 osób. Liczba uczestników może ulec zmniejszeniu o maksymalnie 10%. 2. Konferencje organizowane będą w obiektach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych na obszarze województwa małopolskiego, zgodnie z jednostkowymi zleceniami składanymi przez Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy, która stanowi załącznik nr 5 do siwz, określającymi w szczególności liczbę uczestników oraz miejsce i godzinę świadczenia usługi. 3. Zakres świadczonych usług obejmuje: 3.1. Przygotowanie poczęstunku dla uczestników konferencji zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 5 do siwz, określającym szczegółowe menu na konferencję. 3.2. Dostarczenie na własny koszt i ryzyko poczęstunku na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.3. Zapewnienie oprawy cateringu, przy wykorzystaniu własnych, jednakowych stołów z obrusami i własnej zastawy stołowej w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w konferencji, a także własnych materiałów dekoracyjnych, zastosowanie urządzeń grzewczych do napojów podawanych na ciepło. 3.4. Zapewnienie obsługi konferencji przez wykwalifikowany i uprawniony do tego typu świadczeń personel w liczbie zapewniającej sprawną obsługę w czasie trwania konferencji. 3.5. Uporządkowanie pomieszczenia, po zakończeniu konferencji. 3.6. Przestrzegania przepisów obowiązujących w tego typu usługach w tym w szczególności zakresie przepisów w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych ( m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1125 z późn. zm.), 3.7. Świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Sokół, ul. Jesionowa 15, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15552,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55984,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.