Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Krasnystaw: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gastronomicznego dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej
Numer ogłoszenia: 402172 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576 72 97, faks 82 576 72 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprkrasmystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gastronomicznego dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu gastronomicznego dla 19 osób - uczestników projektu systemowego Samodzielność droga do aktywności życiowej zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie powiatu krasnostawskiego. Zadanie jest realizowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie w ramach projektu systemowego pt. Samodzielność drogą do aktywności życiowej współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 7.1.,Poddziałanie 7.1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej co najmniej 1 usługę polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu o zakresie tematycznym tożsamym bądź zbliżonym do przedmiotu zamówienia, każda z nich o wartości brutto minimum 20 000 zł Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum 1 osoby na grupę z wykształceniem co najmniej średnim gastronomicznym, z ukończonym kursem pedagogicznym dla instruktorów praktycznej nauki zawodu oraz doświadczeniem minimum 5 lat na stanowisku szefa kuchni. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprkrasnystaw.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, pok. 15...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, sekretariat - pok. 14...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy - Samodzielność drogą do aktywności życiowej współfinasowany przez UE w ramach w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 7.1.,Poddziałanie 7.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym
- Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2026 r.
- Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Mieście Krasnystaw w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 w Żłobku Miejskim
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Usługa organizacji spotkań psychoedukacyjnych oraz świadczenie usług psychologicznych dla kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz rodziców adopcyjnych z podziałem na 9 części
- Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego dla uczestników Usługi Wsparcia dla osób starszych oraz integracji międzypokoleniowej - Klub Międzypokoleniowy w r-ch projektu "CUS w Gminie Wojcieszków"
- Projekt "Cyberbezpieczna Gmina Domanice" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - postępowanie drugie
- Diagnoza i terapia psychologiczna osób z FASD, grupy wsparcia
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





