Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemyśl: Przemyski Park Sportowo-Rekreacyjny: STOK NARCIARSKI - II ETAP - TOR SANECZKOWY, OŚLA ŁĄCZKA Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, do kontaktów: Jerzy Buczkowski, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, fax 016 6786449, e-mail: zampublumprzem@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.przemysl.pl Adres profilu nabywcy (URL): przetarg@um.przemysl.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przemyski Park Sportowo-Rekreacyjny: STOK NARCIARSKI - II ETAP - TOR SANECZKOWY, OŚLA ŁĄCZKA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przemyśl. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie toru saneczkowego wraz z urządzeniem wyciągowym oraz innymi urządzeniami i obiektami towarzyszącymi wynikającymi z jego technologii, Wykonanie tzw. oślej łączki z wyciągiem narciarskim wraz z niezbędnymi instalacjami wynikającymi z jej technologii obejmującej wykonanie kanalizacji drenażowej, drenażu powierzchniowego, instalacji do sztucznego naśnieżania, oświetlenia sztucznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opisu proponowanego toru saneczkowego wraz z urządzeniem wyciągowym z podaniem charakterystycznych parametrów urządzeń, standardu wykonania, nazwy producenta, daty produkcji oraz załączenia prospektu toru saneczkowego. Opisu wyciągu narciarskiego dla oślej łączki z podaniem charakterystycznych parametrów urządzeń, standardu wykonania, nazwy producenta, daty produkcji oraz załączenia prospektu ww. urządzeń. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.23 - Obiekty sportów zimowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.23 - Roboty budowlane związane z obiektami sportów zimowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Tor saneczkowy o długości zjazdu ok. 350 mb, długość trasy wyciągarki ok 200mb, ośla łączka z wyciągiem narciarskim z niskim prowadzeniem linek dł. ok. 50mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.09.2006; lub data zakończenia: 20.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności zamawiający wymaga : a. wykonania w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednego zadania o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. polegającym na zaprojektowaniu przez Wykonawcę oraz wykonaniu tras zjazdowych narciarskich, wyciągów krzesełkowych lub innych, torów saneczkowych całorocznych (letnich) wraz z urządzeniami towarzyszącymi o wartości wykonanych robót nie mniejszej aniżeli 1.500.000 zł. w ramach których wykonywane były ww. obiekty pojedynczo lub łącznie. b. Dysponowania przez Wykonawcę osobą kierownika budowy posiadającego uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz co najmniej 5 letniego całkowitego doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy licząc od daty wystawienia uprawnień o wymaganej specjalności ( lub doświadczenia na stanowisku uznanym przez Zamawiającego za tożsame - kierownik budów, dyrektor kontraktu). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności zamawiający wymaga: a. posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. b. Ubezpieczenia wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej w wysokości 500 tys. zł. na jedno i wszystkie zdarzenia (do wyczerpania) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie -spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp. 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 2) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3) Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w branży budowlanej lub sanitarnej. Do oferty należy załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależność do izby na dzień składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zgodnie z treścią dokumentu ubezpieczeniowego do oferty dołączy ewentualne integralne części polisy ( np. aneksy). 2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek ; informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę określoną w siwz, informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne bieżące ogłoszenia. Opłata: 30,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 12:00, Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1 sala 19.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Program Sąsiedztwa Polska- Białoruś-Ukraina Interreg IIIA/Tacis CBC 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.08.2006.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wywóz odpadów komunalnych z Placówki Straży Granicznej w Lubaczowie
- Modernizacja Oddziału Kardiologii z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego wraz z wyposażeniem w niezbędne meble oraz wyposażenie
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w ramach projektu - Poprawa funkcjonowania Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu poprzez rozwój usług cyfrowych.
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Przemyśl- świetlica wiejska w Rożubowicach".
- Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki pielęgniarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





