eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Kętrzyn: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 401998 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356882 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych został podzielony na trzy niżej wskazane częsci: CZĘŚĆ I - Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej wykonanej w technologii dwuwarstwowej. - kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, szara -w ilosci 416 m2. CPV 44.11.42.00-4 Produkty betonowe Proponowany termin realizacji dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r. CZĘŚĆ II - Dostawa wraz z rozładunkiem pospółki. - pospółka - w ilosci 171m3. CPV 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Proponowany termin realizacji dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r. CZĘŚĆ III - Dostawa wraz z rozładunkiem betonu drogowego i gruntobetonów. - Beton B-15 półsuchy pod ławy krawężnikowe - w ilosci 4 m3. - Podsypka cementowo piaskowa 1:4 - w ilosci 38 m3. - Gruntobeton Rm=2,5 MPa - w ilosci 57m3. CPV 44.11.40.00-2 Beton Proponowany termin realizacji dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 44.11.40.00 - Beton .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej wykonanej w technologii dwuwarstwowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12792,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wraz z rozładunkiem pospółki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3249,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3996,27

  • Oferta z najniższą ceną: 3996,27 / Oferta z najwyższą ceną: 3996,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wraz z rozładunkiem betonu drogowego i gruntobetonów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13972,80

  • Oferta z najniższą ceną: 13972,80 / Oferta z najwyższą ceną: 13972,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W myśl art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nr referencyjnym ZI.271.15.2012 dopuścił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o dopuszczeniu możliwości udzielenia zamówień uzupełniających została zawarta w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (opublikowanym w BZP pod numerem 96988-2012 z dnia 28.03.2012r. w sekcji II.1.4). Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych zostało podzielone na trzy niżej wskazane części: Część I- Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej wykonanej w technologii dwuwarstwowej, krawężników betonowych i obrzeży chodnikowych betonowych Część II - Dostawa wraz z rozładunkiem piasku i pospółki Część III - Dostawa wraz z rozładunkiem betonu drogowego i gruntobetonów Wartość udzielanego zamówienia podstawowego została ustalona w zakresie I części na kwotę 52.032,52 zł, co stanowi równowartość 12.944,70 euro w zakresie II części na kwotę 16.260,16 zł, co stanowi równowartość 4.045,22 euro w zakresie III części na kwotę 85.365,85 zł, co stanowi równowartość 21.237,40 euro W toku realizacji powyższego zamówienia pojawiła się konieczność zamówienia dostaw wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia ZI.271.15.2012. Uzasadnieniem dla udzielenia zamówienia uzupełniającego dla dotychczasowego dostawcy materiałów budowlanych, tj. PBDiM DROMO Sp. z o.o., 14-100 Ostróda, ul. Nadrzeczna 5, w trzech częściach jest okoliczność, iż zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną z dotychczas wykonywanymi robotami publicznymi. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego w zakresie I części Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej wykonanej w technologii dwuwarstwowej kwota 10.400,00 zł netto, co stanowi 19,99 % zamówienia podstawowego w zakresie II części Dostawa wraz z rozładunkiem pospółki - kwota 3.249,00 zł netto, co stanowi 19,98 % zamówienia podstawowego w zakresie III części Dostawa wraz z rozładunkiem betonu drogowego i gruntobetonów - kwota 11.360,00 zł netto , co stanowi 13,31 % zamówienia podstawowego Mając na względzie powyższe okoliczności, należy stwierdzić, że Zamawiający spełnił wszystkie przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP i działając na podstawie przedmiotowego artykułu udzielił zamówienia uzupełniającego w trzech wyżej wskazanych częściach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.