Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Bydgoszcz: Mycie pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego
Numer ogłoszenia: 40196 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych jednostek Policji województwa kujawsko - pomorskiego. Szacunkowa łączna ilość świadczonych usług wynosi: 14 472.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA. 2. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. III.4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w przypadkach: 1) zmiany przepisów wskazanych w umowie istotnych dla postanowień zawartych w niniejszej umowie, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt. 1 umowy możliwa jest w zakresie odpowiadającym zmianom w tych przepisach. 3. W przypadku okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 dopuszcza się zmianę wysokości opłaty ryczałtowej oraz wartości umownej proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 13:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koronowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komisariat Policji w Koronowie. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi: 396.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grudziądz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych uzytkowanych przez Komendę Miejską Policji w Grudziądzu (wraz z pojazdami Wydziału Konwojowego KWP Ogniwo w Grudziądzu). Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi: 1728.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Toruń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych uzytkowanych przez Komendę Miejską Policji w Toruniu (wraz z pojazdami Wydziału Konwojowego KWP Ogniwo w Toruniu oraz Wydziału w Toruniu Zarządu w Bydgoszczy CBŚ KGP). Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi: 3276.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chełmża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komisariat Policji w Chełmży. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:360.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aleksandrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Aleksandrowie Kujawskim. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:720.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Brodnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Brodnicy. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi: 864.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Golub-Dobrzyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Golubiu-Dobrzyniu. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:612.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lipno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Lipnie. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi: 828.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Mogilno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Mogilnie. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:540.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Strzelno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komisariat Policji w Strzelnie. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:144.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nakło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Nakle (wraz z pojazdami Wydziału Konwojowego KWP Ogniwo w Nakle). Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:1152.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rypin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Rypinie. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:648.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sępólno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Sępólnie Krajeńskim. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:612.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Tuchola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Tucholi. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:684.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wąbrzeźno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Wąbrzeźnie. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:504.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Żnin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Żninie. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:900.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: OPP w Toruniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez OPP w Bydgoszczy - kompanię zlokalizowaną w Toruniu. Szacunkowa ilość świadczonych usług wynosi:504.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa skanera dziełowego do masowej digitalizacji zbiorów Biblioteki UKW
- Remont sal jadalnych budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej 101 w Bydgoszczy
- Dostawa produktów leczniczych - RIBOCICLIBUM
- NAJEM DRUKAREK WRAZ Z SERWISEM ORAZ DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
- Dostawa produktów leczniczych
- DOSTAWY PREPARATÓW I TESTÓW CHEMICZNYCH, OPAKOWAŃ STERYLIZACYJNYCH ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW STOSOWANYCH W PROCESACH DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.