Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głogów: wykonanie prac ziemnych, ogrodzenia i badań archeologiczno-architektonicznych na Starym Mieście w Głogowie - działka nr 21/2 (w obrębie ulic: P. Skargi / H. Kołłątaja / Polska / Długa). CPV 45 11 12 00- 0. Szczegółowy zakres wg dokumentacji przetargowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Kazimierz Czaczyk, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8334118, fax 076 8334118. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.glogow.pl/tbs Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp z o.o.; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac ziemnych, ogrodzenia i badań archeologiczno-architektonicznych na Starym Mieście w Głogowie - działka nr 21/2 (w obrębie ulic: P. Skargi / H. Kołłątaja / Polska / Długa). CPV 45 11 12 00- 0. Szczegółowy zakres wg dokumentacji przetargowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Głogów, ul. P. Skargi / H. Kołłątaja / Polska / Długa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace ziemne, ogrodzenie i badania archeologiczno- architektoniczne na powierzchni 3421,2 m kw. , ( głębokość wykopów do 3 m od poziomu przyległych chodników), dokumentacja archeologiczna i zapewnienie nadzoru archeologicznego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia: o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z przyczyn okreslonych w art. 24 Ustawy z dnia 29.01.204r. - Prawo zamówień publicznych ze zmianami: o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 wraz z dokumentami i wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w oparciu o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87 poz 605): o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zg z art. 44 cyt. Ustawy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia przekracza kwotę 60 000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.09.2006; lub data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 5 000,- złotych, wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6, pkt. 1- 5 Ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłącić na rachunek zamawiającego Nr 57 1020 3017 0000 2202 0020 7712 PKO BP SA 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: l/Nie są wykluczeni z postępowania z przyczyn określonych w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2/ Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia (roboty budowlane i prace archeologiczno - architektoniczne) 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Udokumentują, ze wykonali w ostatnich pięciu latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. trzy zadania z zakresu prac ziemnych i badań archeologiczno - architektonicznych na terenie zabytkowej strefy miast o wielkości przybliżonej do przedmiotu zamówienia 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wykażą się wykonaniem w 2005 roku obrotu w wysokości minimum 500 000,- zł oraz wykażą, że dysponują środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunku bankowym lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,- złotych) 5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający sprawdzi prawidłowość sporządzenia i aktualność dokumentów określonych w SIWZ. Ocena spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły " spełnia - nic spełnia ". Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zostanie zawarta na druku ZP-I 7, stanowiącym załącznik do protokółu z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony wg wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy (szczegółowy) 3. Dowód wpłaty wadium 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru tub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub K R.U.S. potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie wzgl. rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanych decyzji właściwego organu - wysławionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 punkt 4-8 - PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich 5-ciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z zakresu prac ziemnych i badań archeologiczno- architektonicznych na terenach zabytkowej strefy miast o wielkości przybliżonej do wielkości zamówienia, wraz z referencjami. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej trzech zadań, potwierdzonych (referencje) przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i udokumentować rozliczenie się z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków z prowadzonych badań - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. 9.Wykaz osób. które będą wykonywać zamówienie z podaniem kierownika budowy wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do O.I.I.B. oraz dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień do wykonania zamówienia zg. z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 10.Sprawozdanie finansowe za rok 2005, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, koszty, zysk oraz należności i zobowiązania. 11.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości co najmniej 50 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Oświadczenia: o spełnieniu warunków art. 22 Ust. 1 pkt 1-3 Ustawy PZP; o nie wykluczeniu z postępowania z przyczyn przewidzianych w art.24 ustawy PZP; o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zg. z art.44 ustawy PZP
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.pl/tbs. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze osobiście - gotówką, przy wysyłce - za zaliczeniem pocztowym 40,- zł + koszt przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:00, Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., 67-200 Głogów, ul. Piotra Skargi 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.07.2006.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2A.
- Zakup, dostawa oraz montaż sterylizatora plazmowego na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Bolesława Śmiałego 2A.
- Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni, porządku oraz pielęgnacja drzew w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





