To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Wrocław: 2/SMED/DCZP/2013/P Sukcesywna dostawę sprzętu medycznego dla komórek organizacyjnych
DCZP sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 40190 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19472 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/SMED/DCZP/2013/P Sukcesywna dostawę sprzętu medycznego dla komórek organizacyjnych DCZP sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego i opatrunków, zwanym dalej Sprzętem, dla jednostek organizacyjnych DCZPsp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt spełniał parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w formularzu cenowym. 3. W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanego sprzętu Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów ( w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwą produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy. 4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii sprzętu. 5. Dostawa Sprzętu do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy przez pracownika Działu Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych lub Apteki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.C., ul. Żółkiewskiego 20/26,, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25739,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27299,04
Oferta z najniższą ceną: 27299,04 / Oferta z najwyższą ceną: 27299,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANMAR Sp. z o.o., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25338,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24685,01
Oferta z najniższą ceną: 24685,01 / Oferta z najwyższą ceną: 24685,01
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANMAR Sp. z o.o., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45242,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48526,67
Oferta z najniższą ceną: 48526,67 / Oferta z najwyższą ceną: 48526,67
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TIMAGO INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
TIMAGO INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Timago International Group sp. z o.o., ul. Karpacka 21/12, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5359,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9925,40
Oferta z najniższą ceną: 9925,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9925,40
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AK-MED. S.C. P.Kościelniak, A.Kościelniak, ul. Długa 102, 55-114 Szewce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12924,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12278,73
Oferta z najniższą ceną: 12278,73 / Oferta z najwyższą ceną: 14409,94
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1033,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 876,91
Oferta z najniższą ceną: 876,91 / Oferta z najwyższą ceną: 876,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 48/AUTA2/DCZP/2025/P Najem długoterminowy samochodu na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu.
- Przygotowanie usługi cateringowej w dn.18.12.2025 r.(obiadu i serwisu kawowego)dla 60 uczestn. konferencji w ramach projektu pn.:"Dla przyszłych pokoleń-agroleśnictwo szansą dla klimatu i środowiska"
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnozowania infekcji metodą RT-PCR przez okres 24 miesięcy wraz z dzierżawą analizatora.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2026 r. do 31.12.2027r
- Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 5 części
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją w ŚDS
- Sukcesywne dostawy jednorazowych wyrobów medycznych
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych.
- Dostawa niezbędnych narzędzi i wyposażenia na potrzeby realizowania zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





