Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Słupsk: II PRZETARG- DOSTAWA PODMIEJSKIEGO AUTOBUSU MARKI SETRA S 315 UL
Numer ogłoszenia: 401830 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. , Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8112575, 8473922, faks 059 8472210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezierzyce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna spółka komunalna sp. zo.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II PRZETARG- DOSTAWA PODMIEJSKIEGO AUTOBUSU MARKI SETRA S 315 UL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa używanego podmiejskiego autobusu marki SETRA S 315 UL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ Dodatkowe wymagania: miejsce i termin dostawy autobusu - siedziba Zamawiającego do dnia 30.12.2009r. w dniu dostawy do siedziby Zamawiającego pojazd - autobus stanowiący przedmiot zamówienia - oferty musi być zarejestrowany w Polsce posiadać minimum tymczasowy dowód rejestracyjny bezpłatne przeszkolenia personelu Zamawiającego najpóźniej w dniu protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia w zakresie uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego pojazdu oraz bezpieczeństwa pracy wraz z demonstracją. maksymalny czas reakcji serwisu/warsztatu w okresie gwarancyjnym - 24 h od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu lub mailem. Maksymalna odległość do punktu serwisowego/warsztatu na czas realizacji obowiązków wynikających z gwarancji licząc od siedziby zamawiającego - do 300 km parametry zapisane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami wskazującymi minimalne oczekiwanie Zamawiającego, oferowany pojazd może odbiegać parametrami od zapisanych powyżej i w załączniku nr 1 do SIWZ ale tylko w taki sposób, że wymagania minimalne - oczekiwane będą spełnione, bez zmiany marki i typu pojazdu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP. 5.Posiada lub dysponuje punktem serwisowym/warsztatem dla oferowanego pojazdu w odległości do 300km od siedziby Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Pzp oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Kompletna oferta musi zawierać: 1.Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Pzp oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych wraz ze szczegółowym tabelarycznym opisem parametrów technicznych oferowanego pojazdu sporządzone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia oraz wzoru oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6.Pozostałe dokumenty wskazane w pkt 8.1 niniejszej SIWZ 7.Kolorową dokumentację fotograficzną ( format minimum 10 x15 cm ) oferowanego autobusu obejmującą minimum: silnik, ogumienie w tym zapasowe, stanowisko kierowcy, wnętrze pojazdu, zbliżenie minimum trzech różnych partii siedzeń, przód, tył i boki zewnętrzne pojazdu, tabliczkę znamionową ze zbliżeniem numeru VIN oraz typu pojazdu. 8.Wykaz punktu/ów serwisowych/ warsztatów wraz z danymi tele-adresowymi. 9.Kopia dokumentów pojazdu ( dowód rejestracyjny, Brief., etc ) potwierdzających min. rok produkcji, numer nadwozia, typ pojazdu, przebieg kilometrów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - rok produkcji pojazdu - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkjezierzyce.pl - zakładka BIP - znak sprawy 9/AJ/2009.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jEZIERZYCE UL. kOLEJOWA 5 POKóJ NR 4 BEZPłATNIE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 09:00, miejsce: jEZIERZYCE UL. kOLEJOWA 5 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont i konserwacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Dostawa jednorazowych obłożeń, wyrobów medycznych i odzieży zabiegowej - 43/TP/2025
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Baboszewo.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Tarczyn
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa autokaru do ZSCKU Wojsławice.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta Mława
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.