To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 40182 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Liniewo:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21969 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo, krajowy numer identyfikacyjny
19167519000000, ul.
ul. Dworcowa
3,
83420
Liniewo, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 878 520, faks
586 878 522, e-mail
komunalny@liniewo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.liniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZPGK/7/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a)modernizacja świetlicy wiejskiej przy OSP w Lubieszynie - zakres robót obejmuje wykonanie docieplenia poszycia dachu styropapą o gr 12 cm, wymiana obróbek blacharskich orynnowania i kominków. Obróbki i rynny wykonać z blachy powlekanej w kolorze brązowym. b)modernizacja świetlicy wiejskiej przy OSP w Głodowie- zakres robót obejmuje wymianę posadzki z desek na płytki gresowe antypoślizgowe, wykonanie okładzin ścian i sufitu sali płytami g-k, wymiana istniejącej posadzki gresowej w pomieszczeniu sanitarnym i korytarzu na płytki gresowe antypoślizgowe, licowanie ścian (w pełnej wysokości) w pomieszczeniu sanitarnym, wykonanie prac malarskich w pomieszczeniu sali, korytarzu i pomieszczeniu sanitarnym, wymiana drzwi w pomieszczeniu sanitarnym, do kuchni (drzwi drewniane), wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych (drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe), wymiana drzwi wejściowych do sali I strażnicy (drzwi dwuskrzydłowe PCV), wymiana instalacji elektrycznej (okablowanie, gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowej oraz rozdzielnica wraz z obudową), wymiana elementów białego montażu (2 umywalki z bateriami, 2 ustępy), montaż grzejników elektrycznych 2x 500 W, 8x 1000W. c)modernizacja świetlicy wiejskiej w Sobączu- zakres robót obejmuje uzupełnienie ubytków schodów betonowych z jednoczesnym ich wzmocnieniem oraz obłożenie płytkami antypoślizgowymi mrozoodpornymi. d)modernizacja strażnicy OSP w Liniewie - zakres robót obejmuje wymianę poszycia azbestowego na poszycie z blachodachówki wraz z wymiana obróbek blacharskich i orynnowania. Obróbki i rynny wykonać z blachy powlekanej w kolorze czerwonym. 2.Szczegółowy zakres prac określają: dokumentacja techniczna - przedmiar, stanowiące integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT121307.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 109982.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LINIEWO
więcej: przetargi LINIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.