eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ, SYSTEMU ODDYMIANIA I WYDZIELEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH KLATEK SCHODOWYCH ORAZ WYMIANA WLZ W BUDYNKACH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY UL. CYBULSKIEGO 30-36 I PL. BORNA 9 WE WROCŁAWIU - 40/RB/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-07

POZYCJA 40180

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ, SYSTEMU ODDYMIANIA I WYDZIELEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH KLATEK SCHODOWYCH ORAZ WYMIANA WLZ W BUDYNKACH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY UL. CYBULSKIEGO 30-36 I PL. BORNA 9 WE WROCŁAWIU - 40/RB/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: Justyna Smagacz, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bzp.uni.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ, SYSTEMU ODDYMIANIA I WYDZIELEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH KLATEK SCHODOWYCH ORAZ WYMIANA WLZ W BUDYNKACH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY UL. CYBULSKIEGO 30-36 I PL. BORNA 9 WE WROCŁAWIU - 40/RB/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: UL. CYBULSKIEGO 30-36 I PL. BORNA 9 WE WROCŁAWIU. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zespole budynków dydaktyczno-naukowych Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. W. Cybulskiego 30-36 oraz przy pl. M. Borna 9 we Wrocławiu. b) Opis obiektu: Zespół budynków dydaktyczno-naukowych Uniwersytetu Wrocławskiego składa się z pięciokondygnacyjnego budynku przy ul. W. Cybulskiego 30-36, posiadającego cztery klatki schodowe oraz sześciokondygnacyjnego budynku przy pl. M. Borna 9 , który posiada trzy klatki schodowe. Powierzchnia całkowita obiektu (łącznie z piwnicami i poddaszami) wynosi 18 500 m², kubatura wynosi 61 050 m³. c) Zakres robót: Zamówienie obejmuje wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej, wydzielenie przeciwpożarowe klatek schodowych, wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych oraz wymianę wewnętrznych linii zasilania elektroenergetycznego. d) Opis robót budowlano - instalacyjnych: - Instalacja hydrantów wewnętrznych Zaprojektowano nawodnioną instalację przeciwpożarową, hydranty zlokalizowano na każdej kondygnacji budynku - przy klatkach schodowych, w miejscach łatwodostępnych oraz przy wejściach na poddasza i w piwnicach. Przewidziano doprowadzenie wody z dwóch istniejących przyłączy wodociągowych (w miejscu wpięcia nowego podłączenia należy wymienić odcinek rurociągu), rozprowadzenia poziomów instalacji przeciwpożarowej zaprojektowano w piwnicy. Ze względu na niewystarczające ciśnienie wody w wodociągu ulicznym dla potrzeb instalacji hydrantowej przewidziano dwa zestawy pompowe, pompownie zlokalizowano w pomieszczeniach piwnicznych. - Wydzielenie przeciwpożarowe klatek schodowych Klatki schodowe należy na każdej kondygnacji wydzielić od korytarzy drzwiami o odporności ogniowej EI-30, przestrzeń wokół wymienionych drzwi o wymiarach mniejszych od obecnie zamontowanych należy zabudować ściankami o odporności ogniowej EI-30. - Oddymianie klatek schodowych: do oddymiania klatek schodowych przy ul. W. Cybulskiego 30, 32 i 34 oraz w jednej klatce schodowej przy pl. M. Borna 9 przewiduje się zamontowanie okien połaciowych, w klatce schodowej przy ul. W. Cybulskiego 36 oraz w dwóch klatkach przy pl. M. Borna 9 do oddymiania zostaną wykorzystane okna istniejące. Zaprojektowano instalację central oddymiania wraz z zasilaniem, instalację napędów skrzydeł okiennych, instalację linii dozorowych układu oddymiania, instalację przycisków alarmowych i przycisków przewietrzania. - Wymiana wewnętrznych linii zasilania elektroenergetycznego. Przewiduje się wykonanie nowych pionów zasilania elektroenergetycznego rozdzielnic piętrowych, wykonanie głównych i lokalnych połączeń wyrównawczych. Prace będą odbywać się na obiekcie czynnym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Gdy wniosek/oferta podpisany/a zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do wniosku/oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a) Kierownik budowy, kierownicy robót branżowych (wszystkich branż - tj, elektryczna, sanitarna, budowlana) - stosowne uprawnienia budowlane; b) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osób do właściwej izby inżynierskiej. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Z POWYŻSZEGO DOKUMENTU POWINNO JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ, ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W POSIADANIU ŚRODKÓW FINANSOWYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 300.000,- ZŁ LUB POSIADA TAKĄ ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ - INFORMACJA O OBROTACH I WPŁYWACH, Z KTÓREJ NIE WYNIKA WPROST WIELKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW NIE POTWIERDZA SPEŁNIENIA POWYŻSZEGO WARUNKU. 6. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 60.000 EURO I PONIŻEJ 5.278.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 98

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. uPzp (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). B. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) robotą (-ami) budowlaną (-ymi) podobną (-ymi) (odpowiadającą -ymi swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota (-y) ta (-e ) została (-y) wykonana (-e) należycie. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: 1) jedna robota budowlana o wartości co najmniej 600.000 złotych brutto, 2) odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dotyczące branż elektryczno-budowlanej lub sanitarno-budowlanej lub 1) dwie roboty budowlane każda o wartości co najmniej 300.000 złotych brutto, 2) odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dotyczące branż elektryczno-budowlanej lub sanitarno-budowlanej. Za każdą następną zrealizowaną robotę budowlaną na min. 300.000 złotych brutto określoną powyżej Wykonawca otrzyma 1 punkt. C. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 300.000,- zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,- zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Gdy wniosek/oferta podpisany/a zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do wniosku/oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a) Kierownik budowy, kierownicy robót branżowych (wszystkich branż - tj. elektrycznej, sanitarnej, budowlanej) - stosowne uprawnienia budowlane; b) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osób do właściwej izby inżynierskiej. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Z POWYŻSZEGO DOKUMENTU POWINNO JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ, ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W POSIADANIU ŚRODKÓW FINANSOWYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 300.000,- ZŁ LUB POSIADA TAKĄ ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ - INFORMACJA O OBROTACH I WPŁYWACH, Z KTÓREJ NIE WYNIKA WPROST WIELKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW NIE POTWIERDZA SPEŁNIENIA POWYŻSZEGO WARUNKU. 6. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.09.2006, godzina 10:30, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, I PIĘTRO, POK. 100.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.