eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPrzebudowa urządzeń przeciwpowodziowych doliny Grabowo-Świecie Etap I, gmina Świecie, województwo kujawsko-pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Włocławek: Przebudowa urządzeń przeciwpowodziowych doliny Grabowo-Świecie Etap I, gmina Świecie, województwo kujawsko-pomorskie
Numer ogłoszenia: 40178 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Okrzei 74a, 86-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2313676, fax 054 2313866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa urządzeń przeciwpowodziowych doliny Grabowo-Świecie Etap I, gmina Świecie, województwo kujawsko-pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Przebudowa urządzeń przeciwpowodziowych doliny Grabowo-Świecie Etap I, gmina Świecie, województwo kujawsko-pomorskie o następującym zakresie: 1.Wykonanie modernizacji przepustu wałowego poprzez: -skucie powierzchni wlotu i wylotu, ścian przewodu oraz płyty dennej, na gł. 5 ÷15 cm, śr. 10 cm, -wykonanie nowej warstwy wierzchniej żelbetowej płyty dennej, gr. 5 ÷15 cm, śr. 10 cm, na kotwach Ø16 mm, dł. l=20-25 cm, -wykonanie nowej warstwy wierzchniej ścian i sufitu, przez torkretowanie gr. 5 ÷15 cm, śr. 10 cm, -okucie wnęk prowadnic z kątownika 60x60x7 mm, -demontaż istn. zasuwy drewnianej z mechanizmem wyciągowym i montaż nowej zastawki naściennej typu ZS-N-P, na wlocie i wylocie przepustu, -oczyszczenie konstrukcji stalowej rozparcia i zabezpieczenie antykorozyjne powłokami malarskimi, -wykonanie ścianki szczelnej G-62 poniżej wylotu, poprzecznie do płyty i skrzydełek (w odl. 2,0 m), podpierającej skrzydełka i płytę wylotu, -zabezpieczenie pęknięć (głębokich spękań): oczyszczenie i uszczelnienie -wymianę istn. barierek, -zamontowanie łat wodowskazowych, -zamontowanie reperów powierzchniowych na przyczółkach przepustu. Na czas robót konieczne będzie wykonanie tymczasowego wału osłonowego, (od strony rzeki Wdy). Przewidziano wykonanie tymczasowego wału z worków z piaskiem, dł. l=92 m, o rzędnej korony wału 24,50, szerokość korony wału 2,0 m, nach. skarp 1:1,5, z wykonaniem ścianki szczelnej stalowej G-62, (dł. l=122,0 m), h=12,0 m, rzędna góry ścianki 26,72 m npm. Powyższy wał zaproj. na wodę o prawdopodobieństwie pojawiania się P%=10%. Dodatkowo przewidziano wykonanie ścianki szczelnej stalowej G-62 (l=42 m), h=10,0 m), w odl. 2,0 m poniżej płyty dennej wylotu, poprzecznie do płyty i skrzydełek. 2.Budowa zastawki W miejsce istniejącej zastawki w km 3+886 Kanału A, zaprojektowano wykonanie zastawki typu Z-9-4 (o świetle 1,5 m), o max rzędnej spiętrzenia 22,00 m npm., wys. piętrzenia hp =1,86 m. Zastosowano zamknięcia zasuwowe dwudzielne typ ZZD1-8. Umocnienia powyżej i poniżej doku zastawki zaprojektowano z płyt betonowych C 20/25, dozbrojonych siatką z prętów Ø8 co 25 cm, wykonanych na mokro na podsypce z pospółki gr. 15 cm. Jako zabezpieczenie przeciwfiltracyjne pod budowlę przewidziano ściankę szczelną drewnianą oraz drenaż w płytach umocnień z filtrem odwrotnym na dł. 1,0 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane w wysokości 20.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 3.dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP) Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz są członkami Izb Inżynierów Budownictwa, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) informację na temat przeciętnego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości co najmniej 10 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w tym co najmniej 1 osobę personelu kierowniczego z odpowiednimi uprawnieniami, posiadającego doświadczenie w kierowaniu robót związanych z budową obiektów melioracyjnych, g) informację na temat dysponowania podstawowym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, h)informację na temat osób wskazanych do wykonania przedmiotowego zamówienia, osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywania przez nich czynności w tym kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami, posiadającego doświadczenie w kierowaniu robót związanych z budową obiektów melioracyjnych, i)informację na temat wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, robót budowlano-montażowych odpowiadających rodzajem przedmiotowemu zamówieniu w tym roboty remontowe reprofilacyjne na wartość min 1,5 mln zł. - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, j) informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 0,7 mln zł, k) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia, l) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ł) informację na temat udzielenia 3 letniej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ uzyskać można w siedzibie Oddziału Rejonowego KPZMiUW w Bydgoszczy, ul. Paderewskiego 26 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 oraz na stronie internetowej www.kpzmiuw.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Oddział Rejonowy Toruń Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , 87-100 Toruń, ul. Targowa 13/15 IV piętro - Sekretariat, pokój 509.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.