Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Wierzbica: DOSTOSOWANIE BUDYNKU DPS W WIERZBICY DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEZPISÓW P.POŻ - ETAP I
Numer ogłoszenia: 401728 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica, woj. mazowieckie, tel. 048 6182059, faks 048 6182059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswierzbica.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE BUDYNKU DPS W WIERZBICY DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEZPISÓW P.POŻ - ETAP I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dom Pomocy Społecznej w Wierzbicy nie spełnia wymogów p.poż. Należy w związku z tym zamontować drzwi p.poż, oświetlenie awaryjne, dostosować hydranty, przygotować klatki ewakuacyjne, zamontować klapy dymne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wypełnionego formularza oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. II. Parafowanego wzoru umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. III. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu co najmniej 1 robóty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać szczegółowy zakresu robót, wartość robót, datę i miejsce wykonania oraz dokumenty potwierdzające należytą realizację każdej z nich (np. referencje). 2) wykaz osób (kadry kierowniczej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, 3) uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie wyznaczone do pełnienia funkcji kierowników robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach, jakie są niezbędne do wykonania przedmiotowego zadania. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawianych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty wspólnie występujące. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpswierzbica.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Sienkiewicza 37
26-680 Wierzbica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Sienkiewicza 37 26-680 Wierzbica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIERZBICA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2026. Zadanie podzielone na 9 części.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
- Przebudowa łazienek w budynku DPS w Wierzbicy przy ul. Partyzantów 3
więcej: przetargi WIERZBICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Przywrócenie do funkcjonalności terenów i obiektów zdegradowanych przy szpitalu powiatowym w Prudniku" - Rewitalizacja terenów Powiatu Prudnickiego
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





