eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nr UMW / AZ / PN - 72 / 14 naDostawa sprzętu laboratoryjnego do jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Wrocław: Przetarg nr UMW / AZ / PN - 72 / 14 na: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 401556 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nr UMW / AZ / PN - 72 / 14 na: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2.Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części: Część A - Wirówka laboratoryjna do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej UMW przy ul. Chałubińskiego 10 Część B - Wirówka wolnostojąca podłogowa z chłodzeniem do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10 Część C - Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10 Część D - Zestaw urządzeń do przygotowywania i przechowywania próbek, składający się z zamrażarki niskotemperaturowej, przenośnego autoklawu, inkubowanej wytrząsarki, zasilacza do elektroforezy, cieplarki termostatowanej do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 42.93.11.00-2, 42.93.11.10-5, 39.71.11.20-6, 33.19.11.10-9, 38.43.63.00-0, 33.15.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Materiały producenta - katalogi, foldery, prezentacje, prospekty, etc., (dopuszczalne w języku angielskim) potwierdzające wszystkie wymagane parametry - dotyczy części B-D

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz(e) ofertowy(e) (wzór - załącznik nr 1 do Siwz, dla części, na które składa ofertę) - wypełniony(e) przez Wykonawcę, 2) Arkusz(e) informacji technicznej (wzór - załącznik nr 2 do Siwz, dla części, na które składa ofertę) - wypełniony(e) przez Wykonawcę, dotyczące urządzeń objętych jego ofertą. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian, w razie: a) zmiany stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; b) wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. a, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; c) zmiany danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy; d) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; 50-345 Wrocław, pokój 31 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; 50-345 Wrocław, pokój 31 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Wirówka laboratoryjna do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wirówki laboratoryjnej, spełniającej co najmniej wymogi techniczne zawarte w Arkuszu informacji technicznej - Zał. nr 2A, do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Wirówka wolnostojąca podłogowa z chłodzeniem do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wirówki wolnostojącej podłogowej z chłodzeniem, spełniającej co najmniej wymogi techniczne zawarte w Arkuszu informacji technicznej - Zał. nr 2B, do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek, spełniającego co najmniej wymogi techniczne zawarte w Arkuszu informacji technicznej - Zał. nr 2C, do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Zestaw urządzeń do przygotowywania i przechowywania próbek, składający się z zamrażarki niskotemperaturowej, przenośnego autoklawu, inkubowanej wytrząsarki, zasilacza do elektroforezy, cieplarki termostatowanej do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu urządzeń do przygotowywania i przechowywania próbek, składającego się z zamrażarki niskotemperaturowej, przenośnego autoklawu, inkubowanej wytrząsarki, zasilacza do elektroforezy, cieplarki termostatowanej, spełniającego co najmniej wymogi techniczne zawarte w Arkuszu informacji technicznej - Zał. nr 2D, do Katedry Biofizyki UMW przy ul. Chałubińskiego 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 39.71.11.20-6, 33.19.11.10-9, 38.43.63.00-0, 33.15.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.