Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Strzelin: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu p.n.
Przebudowa ciągów komunikacyjnych prowadzących do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Strzelin oraz strefy aktywności gospodarczej przy ul. Energetyków w Strzelinie.
Numer ogłoszenia: 40154 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Strzelinie , ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. (071) 392 30 16, faks (071) 392 30 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu p.n. Przebudowa ciągów komunikacyjnych prowadzących do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Strzelin oraz strefy aktywności gospodarczej przy ul. Energetyków w Strzelinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu p.n. Przebudowa ciągów komunikacyjnych prowadzących do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Strzelin oraz strefy aktywności gospodarczej przy ul. Energetyków w Strzelinie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, obejmuje w szczególności: 4.2.1 nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, 4.2.2 zarządzanie i nadzór finansowo-rzeczowy nad projektem,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 6000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (2005-2007) - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł. b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 20 000,00 zł c) posiadanie ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( min. na 100 000, 00 zł). 2.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt.1 .a), b), c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wymagany Zespół Inżyniera Kontraktu 1.Inspektor Nadzoru - Koordynator, na pełen okres umowy, wymagana liczba osób 1,doświadczenie w realizacji podobnych usług ( w latach) -4, minimalne doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru - Koordynaora ( w latach) -3, 2.Inspektor Nadzoru robót mostowych, na pełen okres umowy wymagana liczba osób 1,doświadczenie w realizacji podobnych usług ( w latach) -8 minimalne doświadczenie na stanowisku Inspektor Nadzoru robót mostowych( w latach) -5, 3.Inspektor Nadzoru robót drogowych, na pełen okres umowy wymagana liczba osób 1,doświadczenie w realizacji podobnych usług ( w latach) -5 minimalne doświadczenie na stanowisku Inspektor Nadzoru robót drogowych( w latach) -5, 4.Inspektorzy Nadzoru robót branżowych, na czas trwania tych robót z odbiorami, a w tym: - branży instalacyjnej, - branży energetycznej ( w tym telekomunikacja) - branży urządzenia kolejowe wymagana liczba osób po 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług ( w latach) -po 5 każda osoba, minimalne doświadczenie na stanowiskach ( w latach) - po 3 każda osoba. Osoby wskazane na stanowiska 2-3 powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności drogowej/mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. a) Inspektor Nadzoru - Koordynator posiada udokumentowane doświadczenie, że Zarządzał min. 2 kontraktami finansowanymi przez UE lub Bank Światowy, b) Inspektor Nadzoru robót mostowych posiada udokumentowane doświadczenie, że nadzorował i ukończył budowę/przebudowę z wymianą ustroju nośnego, co najmniej 2 obiektów mostowych (most, wiadukt) o kat. nośności min.B i rozpiętości przęsła powyżej 12,0 m, c) Inspektor Nadzoru robót drogowych posiada udokumentowane doświadczenie, że prowadził i ukończył co najmniej 2 zadania drogowe polegających na budowie/przebudowie dróg klasy min.Z o długości odcinka min 0,5km każdy, Zamawiający nie dopuszcza jednoczesnego pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru - Koordynatora i Inspektora nadzoru robót przez jedną osobę. 2. Osoby wskazane na stanowiskach 4 Inspektorzy Nadzoru robót branżowych powinny posiadać uprawnienia branżowe wymagane zakresem robót opisanym w Dokumentacji (PB i PW). 4 Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 5 Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał jako strona umowy co najmniej 1 zadanie polegające na nadzorowaniu budowy/przebudowy z wymianą przęsła obiektów mostowych o rozpiętości przęsła min 12,0m w ciągu dróg co najmniej klasy Z b) wykonał jako strona umowy co najmniej 2 zadania robót drogowych w zakresie przebudowy, rozbudowy lub budowy na drogach co najmniej klasy Z o długości po minimum 0,50 km i wartości robót co najmniej po 700 000,00 zł każde. b) zrealizował 2 zamówienia polegające na pełnieniu roli Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta lub Inwestora Zastępczego przy inwestycjach finansowanych ze środków Unii Europejskiej lub Banku Odbudowy i Rozwoju lub Banku światowego lub Europejskiego Banku Inwestycyjnego o wartości min. 3 000 000,00 zł każda. 6. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 6 Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do SIWZ, . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 9 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 10 Wykaz planowanych podwykonawców. 11 Szczegółową kalkulację ceny ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelinie,
ul.Kamienna 10
57-100 Strzelin,
pok.110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelinie, ul.Kamienna 10 57-100 Strzelin,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak..
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w okresie 01.12.2025 do 31.12. 2025 r.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczodrowice, gm. Strzelin
- Dostawa podnośnika koszowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby szkół Gminy Strzelin
- Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin
- Wymiana ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Ludowie Polskim w ramach realizacji projektu pn. "Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Ludów Polski"
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: ,,Remont drogi powiatowej nr 1434F Niedoradz - Otyń". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych przy ulicy Oblęgorskiej/Chłodnej/Widok"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa węzła przesiadkowego w Żywcu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów oświatowych w Brodnicy"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu gospodarczo - społeczno - edukacyjno - kulturalnego na terenach po byłej kopalni Anna w Pszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Modernizacja klimatyzacji i wentylacji w budynku nr 69"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





