eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawy sukcesywne druków medycznych, bloczków recept lekarskich, foli sterylnych, papierów eksploatacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Bydgoszcz: Dostawy sukcesywne druków medycznych, bloczków recept lekarskich, foli sterylnych, papierów eksploatacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 40151 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne druków medycznych, bloczków recept lekarskich, foli sterylnych, papierów eksploatacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne: 1. druków medycznych, 2. recept z kodem kreskowym z nadrukiem własnym Szpitala, 3. foli sterylnych, 4. papierów eksploataacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9, 22.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 24.91.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Przedstawienie Wykazu zrealizowanych conamniej 2 dostaw i referencji o wartości dla: zadania 1 - 35 000 PLN/każde; zadanie 2 - 15 000PLN/każde; zadanie 3 - 45 000PLN/każde; zadanie 4 - 40 000PLN /każde. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany formularzy druków medycznych i recept w przyadpadku zmian obowiązujacych przepisów prawa, a pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do odbioru kontaktów c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany rachunku bankowego i innych danych d) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji umowy w okresie jej obowiązywania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. 3/135 Kierownik Wydziału zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 3/133 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy druków medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy druków medycznych wg załącznika - Szczegółowy Formularz Cenowy -zadanie 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy sukcesywne recept z kodem kreskowym z nadrukiem własnym Szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne recept z kodem kreskowym z nadrukiem własnym Szpitala -7500 bloczków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy folli sterylnych do mikroskopów, aparatów rtg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy folli sterylnych do mikroskopów, aparatów rtg: 1. Folia sterylna do mikroskopu operacyjnego; śr. obiektywu 65 mm, szer 110-115, dł 209-262, - szt.1200 2. Folia sterylna do aparatu Rtg z ramieniem C - szt. 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy papierów eksploataacyjnych żeli do sprzętu i aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy papierów eksploatacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej: Papier do aparatu ASCARD B56 ,112*25, rolka, nadruk - szt.400; Papier do aparatu ASCARD 3, rolka, nadruk, 104*40 - szt.400; Papier do aparatu CARDIOLINE DELTA 3+, 112*100*300, książka - szt.300; Papier do Ekg AT 101 SCHILLER, 80*70*300, książka, nadruk - szt.60; Papier do Ekg 9,9P 10 Defibrylator 50*30, rolka, nadruk - szt.80; Papier do Ekg do monitora CARDIO AID MC+ 50*30, rolka, nadruk - szt.10; Papier do aparatu EKG E-600 110*40 rolka, nadruk - szt.200; Papier do VIDEOPRINTER K65HM MITSUBISHI, orginał - szt.600; Papier do drukarki STATIM 5000, 57*30, rolka termiczny - szt.200; Papier do Audiometru termiczny 110x30, rolka, termiczny -szt.150; Papier do aparatu ASCARD GOLD 210x40, rolka, nadruk -szt.1200; Folia do RTG C-8000 UPT210BL - szt.10; Papier do VIDEOPRINTER UPP210SE Sony 210*25 - szt.10; Papier do drukarki , 60*30 rolka termiczny - szt.100; Papier ZOLL 8000-0300 książeczka nadruk - szt.100; Żel do USG (opakowanie 0,5 litra) - szt.20; Żel do USG (opakowanie 5 litrów) -szt.140;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.