Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Bydgoszcz: Dostawy sukcesywne druków medycznych, bloczków recept lekarskich, foli sterylnych, papierów eksploatacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 40151 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne druków medycznych, bloczków recept lekarskich, foli sterylnych, papierów eksploatacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne: 1. druków medycznych, 2. recept z kodem kreskowym z nadrukiem własnym Szpitala, 3. foli sterylnych, 4. papierów eksploataacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9, 22.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 24.91.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Przedstawienie Wykazu zrealizowanych conamniej 2 dostaw i referencji o wartości dla: zadania 1 - 35 000 PLN/każde; zadanie 2 - 15 000PLN/każde; zadanie 3 - 45 000PLN/każde; zadanie 4 - 40 000PLN /każde. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany formularzy druków medycznych i recept w przyadpadku zmian obowiązujacych przepisów prawa, a pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do odbioru kontaktów c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany rachunku bankowego i innych danych d) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji umowy w okresie jej obowiązywania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. 3/135 Kierownik Wydziału zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 3/133 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy druków medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy druków medycznych wg załącznika - Szczegółowy Formularz Cenowy -zadanie 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy sukcesywne recept z kodem kreskowym z nadrukiem własnym Szpitala.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne recept z kodem kreskowym z nadrukiem własnym Szpitala -7500 bloczków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy folli sterylnych do mikroskopów, aparatów rtg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy folli sterylnych do mikroskopów, aparatów rtg: 1. Folia sterylna do mikroskopu operacyjnego; śr. obiektywu 65 mm, szer 110-115, dł 209-262, - szt.1200 2. Folia sterylna do aparatu Rtg z ramieniem C - szt. 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy papierów eksploataacyjnych żeli do sprzętu i aparatury medycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy papierów eksploatacyjnych, żeli do sprzętu i aparatury medycznej: Papier do aparatu ASCARD B56 ,112*25, rolka, nadruk - szt.400; Papier do aparatu ASCARD 3, rolka, nadruk, 104*40 - szt.400; Papier do aparatu CARDIOLINE DELTA 3+, 112*100*300, książka - szt.300; Papier do Ekg AT 101 SCHILLER, 80*70*300, książka, nadruk - szt.60; Papier do Ekg 9,9P 10 Defibrylator 50*30, rolka, nadruk - szt.80; Papier do Ekg do monitora CARDIO AID MC+ 50*30, rolka, nadruk - szt.10; Papier do aparatu EKG E-600 110*40 rolka, nadruk - szt.200; Papier do VIDEOPRINTER K65HM MITSUBISHI, orginał - szt.600; Papier do drukarki STATIM 5000, 57*30, rolka termiczny - szt.200; Papier do Audiometru termiczny 110x30, rolka, termiczny -szt.150; Papier do aparatu ASCARD GOLD 210x40, rolka, nadruk -szt.1200; Folia do RTG C-8000 UPT210BL - szt.10; Papier do VIDEOPRINTER UPP210SE Sony 210*25 - szt.10; Papier do drukarki , 60*30 rolka termiczny - szt.100; Papier ZOLL 8000-0300 książeczka nadruk - szt.100; Żel do USG (opakowanie 0,5 litra) - szt.20; Żel do USG (opakowanie 5 litrów) -szt.140;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacja dachów budynków sali gimnastycznej i łącznika III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
- Usługa transportu, prania i czyszczenia bielizny szpitalnej dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy
- Remont łazienek w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy oraz w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
- Odnowa nawierzchni DW Nr 551 na odc. Gzin - Unisław od km 13+311 do km 14+179 dł. 0,868 km
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli i urządzeń wyposażenia technologicznego zaplecza kuchennego zespołu gastronomicznego mieszczącego się w nowo budowanym budynku kampusu AMFN w Bydgoszczy
- ZAPROJEKTOWANIE I REALIZACJA ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU IZOLACJI PRZECIWWODNEJ POMIESZCZEŃ PODZIEMNYCH HALI SPORTOWO - WIDOWISKOWEJ ŁUCZNICZKA
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa medycznych środków materiałowych do 14 WOG
- Zakup materiałów i drobnego sprzętu medycznego
- Doposażenie turystycznej infrastruktury terenowej Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i produktów opatrunkowych
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych - apteczek dla jednostek garnizonu dolnośląskiego.
- Sukcesywne dostawy oprzyrządowania do sytemu neuronawigacji dla potrzeb Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa WSzZ w Kielcach
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.