eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaopracowanie projektu funkcjonalno - użytkowego dla systemu R3@KRUS, harmonogramu realizacji projektu oraz analizy ryzyka wraz z usługami konsultingowymi dla Projektu R3@KRUS - Utrzymanie i Usługi Rejestru Referencyjnego Rolników, realizowanego w ramach 7

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Warszawa: opracowanie projektu funkcjonalno - użytkowego dla systemu R3@KRUS, harmonogramu realizacji projektu oraz analizy ryzyka wraz z usługami konsultingowymi dla Projektu R3@KRUS - Utrzymanie i Usługi Rejestru Referencyjnego Rolników, realizowanego w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 401498 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu funkcjonalno - użytkowego dla systemu R3@KRUS, harmonogramu realizacji projektu oraz analizy ryzyka wraz z usługami konsultingowymi dla Projektu R3@KRUS - Utrzymanie i Usługi Rejestru Referencyjnego Rolników, realizowanego w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. opracowanie projektu funkcjonalno - użytkowego dla systemu R3@KRUS, 2. opracowanie harmonogramu realizacji Projektu, 3. opracowanie analizy ryzyka, 4. świadczenie usług konsultingowych w zakresie nadzoru Dokumentów opracowanych przez Wykonawcę w okresie do 31 marca 2010 roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wdium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj.: a. posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 1 i 2 lub 3, 4) b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczyli usługi o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykażą: - doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech usług doradczych dotyczących projektów informatycznych z zastosowaniem metodyki PRINCE2, PMBoK lub równoważnej uznanej na świecie metodyki zarządzania projektami, w tym przynajmniej dwóch o wartości nie mniejszej niż 150 tys. PLN obejmujących wykonanie specyfikacji funkcjonalno-użytkowej oprogramowania - doświadczenie w realizacji przynajmniej jednej usługi doradczej związanej z przygotowaniem projektu z wykorzystaniem środków z Funduszy Europejskich. - doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech usług doradczych, w których konieczna była znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym przynajmniej dwóch gdzie w oparciu o przygotowaną przez Wykonawcę dokumentację doszło do podpisania umowy na realizację projektu wdrożenia systemu informatycznego (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 4 i 9), c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 1). 2. Wykonawca musi być firmą konsultingową, niezależną od jakiegokolwiek dostawcy systemów informatycznych lub infrastruktury informatycznej, a w szczególności: a. nie posiadającą udziałów w żadnej z firm będących producentem lub dostawcą systemów informatycznych lub infrastruktury informatycznej, b. żadna z firm będących producentem lub dostawcą systemów informatycznych lub infrastruktury informatycznej nie może posiadać udziałów w firmie Wykonawcy (warunek ten potwierdzą dokumentem wymienionym w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 5).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Pzp - zgodnie załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 3 stosuje się odpowiednio, 4. Wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, że Wykonawca spełnia następujące wymagania: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczyli usługi o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykażą: - doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech usług doradczych dotyczących projektów informatycznych z zastosowaniem metodyki PRINCE2, PMBoK lub równoważnej uznanej na świecie metodyki zarządzania projektami, w tym przynajmniej dwóch o wartości nie mniejszej niż 150 tys. PLN obejmujących wykonanie specyfikacji funkcjonalno-użytkowej oprogramowania - doświadczenie w realizacji przynajmniej jednej usługi doradczej związanej z przygotowaniem projektu z wykorzystaniem środków z Funduszy Europejskich. - doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech usług doradczych, w których konieczna była znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym przynajmniej dwóch gdzie w oparciu o przygotowaną przez Wykonawcę dokumentację doszło do podpisania umowy na realizację projektu wdrożenia systemu informatycznego 5. Oświadczenie Wykonawcy, że jest firmą konsultingową, niezależną od jakiegokolwiek dostawcy systemów informatycznych lub infrastruktury informatycznej, a w szczególności: - nie posiadającą udziałów w żadnej z firm będących producentem lub dostawcą systemów informatycznych lub infrastruktury informatycznej, - żadna z firm będących producentem lub dostawcą systemów informatycznych lub infrastruktury informatycznej nie może posiadać udziałów w firmie Wykonawcy. Oświadczenie składa każdy Wykonawca oddzielnie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 6. wypełniony formularz oferty według wzoru określonego w SIWZ, Rozdział II - Formularz Oferty, 7. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 8. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (SIWZ, Rozdział II, pkt X - formularz oferty - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców)). 9. w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrala Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, pok. 228.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Centrala Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane przez Zamawiającego na podstawie Pre-umowy dla Projektu pod nazwą -R3@KRUS - Utrzymanie i usługi Rejestru Referencyjnego Rolników - podpisanej pomiędzy KRUS a Instytucją Pośredniczącą dla 7.osi priorytetowej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.