Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Warszawa: Dostawa urządzeń zabawowych do obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji - Pływalni Anin przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 401494 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wawer , Ul. Poezji 5, 04-994 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 00 90, 443 00 94, faks 22 443 00 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń zabawowych do obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji - Pływalni Anin przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń zabawowych do obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji - Pływalni Anin przy ul. V Poprzecznej w Warszawie. W zakres zamówienia wchodzi: - huśtawka wagowa podwójna - 1szt. - huśtawka wahadłowa - ramieniowa 2-os. - 3 szt. - huśtawka wahadłowa - ramieniowa 2-os. BABY - 1 szt. - bujak Rowerek - 1 szt. - bujak Quad - 1 szt. - bujak Samochód - 1 szt. - bujak Deska Surfingowa - 2 szt. - zestaw sprawnościowy Sudety - 1 szt. - zestaw zabawowy Bambino - 1 szt. - piaskownica okrągła - 1 szt. - pociąg: lokomotywa - 1 szt. - pociąg: wagonik z dachem - 1 szt. - pociąg: wagonik bez dachu - 1 szt. - kosz do gry - 1 szt. - stoliki czteroosobowe z planszą do gry - 3 szt. - ławka bez oparcia - 10 szt. - kosz na śmieci - 4 szt. - tablica z regulaminem - 2 szt. - nawierzchnia amortyzująca upadki (przy urządzeniach o WSU1-2m) - 155 m2 - nawierzchnia amortyzująca upadki (dla zestawu Sudety) - 105 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, tj.: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, co najmniej 2 zadania polegające na dostawie urządzeń zabawowych (wyposażenia placu zabaw) o wartości zadania nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 8.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nich dostawy zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Karty katalogowe, opisy techniczne, lub inne dokumenty dotyczące oferowanych urządzeń zabawowych określające ich funkcje, podstawowe parametry techniczno-jakościowe i materiałowe, potwierdzające, że oferowane urządzenia zabawowe i nawierzchnie spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające spełnienie przez oferowane urządzenia i nawierzchnie wymogów bezpieczeństwa ich użytkowania. Wykaz oferowanych równoważnych (w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia) urządzeń zabawowych lub elementów wyposażenia, określający w szczególności: nazwę urządzenia podstawowego, nazwę, typ i producenta oferowanego zamiennika, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie równoważnych urządzeń lub elementów wyposażenia. Aprobatę techniczną, certyfikat, opis techniczny, kartę katalogową, lub inny dokument dotyczący oferowanego zamiennika, określający jego podstawowe funkcje, parametry techniczno-jakościowe i materiałowe, potwierdzający, iż oferowane równoważne urządzenie lub element wyposażenia, jest co najmniej odpowiednikiem urządzenia lub elementu wyposażenia określonego w opisie przedmiotu zamówienia - jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie równoważnych urządzeń lub elementów wyposażenia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osir-wawer.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wawer - Pływalnia Anin, ul. V Poprzeczna 22, 04-611 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wawer - Pływalnia Anin, ul. V Poprzeczna 22, 04-611 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Budowa placu zabaw w miejscowości Wyśmierzyce i Kostrzyn w ramach zadania pn. Aktywne place zabaw w gminie Wyśmierzyce" - przetarg III
- Budowa zielonych stref wyciszenia przy szkołach i bibliotece
- modernizacja infrastruktury na placu zabaw przy ul. Włodkowica/Grunwaldzka w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia placu zabaw w Lachowie
- Dostawa wyposażenia placu zabaw w Zabielu
- Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie Gminy Kramsk
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





