To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-08
Katowice: Usługa wulkanizacji opon w pojazdach
służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 2
Numer ogłoszenia: 401418 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314126 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Rybnik z siedzibą w Rybniku 44-200, Plac Armii Krajowej 5 Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Ruda Śląska z siedzibą w Rudzie Śląskiej 41-709 przy ul. Hallera 9. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem. b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Rybnik: 41 szt pojazdów osobowych i 12 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Ruda Śląska: 28 szt pojazdów osobowych i 11 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ c. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. d. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt 3. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj. Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Rybnik z siedzibą w Rybniku 44-200, Plac Armii Krajowej 5 Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Ruda Śląska z siedzibą w Rudzie Śląskiej 41-709 przy ul. Hallera 9. a. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania. b. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej. c. Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP Rybnik, KMP Ruda Śląska) będzie przekraczała 5 km liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1 i 2 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania. 8. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert lub w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. 9. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 10. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Rybnik z siedzibą w Rybniku 44-200, Plac Armii Krajowej 5 wybrano ofertę Wykonawcy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOWADA Sp. jawna, Chwałowicka 90, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15822,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120,02
Oferta z najniższą ceną: 120,02 / Oferta z najwyższą ceną: 180,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Ruda Śląska z siedzibą w Rudzie Śląskiej 41-709 przy ul. Hallera 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- U.R-B. Szymbud Szczepan Krzewicki, Turystyczna 11, 34-371 Ujsoły, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8820,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115,62
Oferta z najniższą ceną: 115,62 / Oferta z najwyższą ceną: 139,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.