eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynDostawa serwerów, sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Cieszyn: Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 401386 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie , ul. Kochanowskiego 8, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8514991, faks 033 8514991 w. 175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie zleci dostawę serwerów, sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.wykonali przynajmniej dwie dostawy będące co do rodzaju zgodne z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 60.000 złotych każde..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada dostateczne doświadczenie składa - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu winno jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca wykonał minimum 2 (dwa) zamówienia o wartości nie mniej niż 60.000 zł każde. 4.Dokumenty (np. referencje, protokoły itp.) potwierdzające, że dostawy w wykazie, o którym mowa w ust. 3, zostały wykonane/są wykonywane należycie i terminowo. 5.Dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wymagania określone w treści SIWZ, zawierające w szczególności: szczegółowe opisy wraz z parametrami technicznymi, wymaganymi certyfikatami oraz fotografie oferowanego sprzętu. Dodatkowo w przypadku gdy Wykonawca zaoferował urządzenia równoważne do określonych w załączniku nr 5 do specyfikacji, Wykonawca dołącza wykaz w układzie tabelarycznym: urządzenie wymienione w załączniku nr 5 do specyfikacji - oferowane urządzenie równoważne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.cieszyn.pl/www/modules.php?name=News&new_topic=5.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 8, 43-400 Cieszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (II piętro, pokój nr 207).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.