eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Katowice: Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 401238 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280024 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-415-467-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego 2. kod CPV: 50 11 65 00-6 3. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje cztery zadania: 4. Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1. Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b. Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12. Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem. b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów: 39 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski 29 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice 72 szt pojazdów osobowych i 15 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górniczą 28 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ c. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. d. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt 6. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj. Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1. Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b. Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12. Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11. a. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania. b. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej. c. Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP Chorzów, KPP Wodzisław Śląski, KMP Gliwice, KMP Dąbrowa Górnicza) będzie przekraczała 5 km liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 9. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 10. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3 i nr 4 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania. 11. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 12. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 13. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.65.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wulkanizacja Mechanika Pojazdowa Adam Piętak, Kasprowicza 9, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115,40

  • Oferta z najniższą ceną: 115,40 / Oferta z najwyższą ceną: 115,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektromechanika Samochodowa Wiesław Kolorz, Radlińska 48, 44-286 Wodzisław Śl., kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102,03

  • Oferta z najniższą ceną: 102,03 / Oferta z najwyższą ceną: 114,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa KA-MAR Marcin Zarychta, al. Korfantego 15/11, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27642,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Autoterminal Śląsk Logistic Sp. z o.o., Południowa 2a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7427,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103,93

  • Oferta z najniższą ceną: 103,93 / Oferta z najwyższą ceną: 103,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.