Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Michów: Zakup i dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki
Numer ogłoszenia: 40115 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów , Rynek I/16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 081 8566001, faks 081 8566001 w. 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.michow.lubelskie.pl; www.bip.lublin.pl/michow;
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego - wywrotki o następujących parametrach: 1.Rok budowy - nie starszy niż 2000r. 2.Przebieg pojazdu - nie wiekszy niż 350000 km. 3.Podwozie trzyosiowe 6x6. 4.Skrzynia ładunkowa - wywrotka trójstronna. 5.Burta hydrauliczna. 6.Ładowność 12-15 ton. 7.Moc silnika - min. 350 km. 8.Rodzaj paliwa - olej napędowy. 9.Kabina dzienna. 10.Skrzynia biegów manualna. 11.Koła - 13R22,5. 12.Opony - zużycie do 30%. 13.Stan pojazdu - bezwypadkowy, bez wad ukrytych, sprawny technicznie. 14.Kompletna dokumentacja do rejestracji. 15.Dodatkowe wyposażenie: ABS, klimatyzacja, zaczep, elektryczne szyby, wspomaganie kierownicy, tachograf, tempo mat, koło zapasowe, podnośnik, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia pojazdu w stacji obsługi samochodów. Negatywna ocena stanu technicznego pojazdu jest podstawą do rezygnacji zamawiającego z podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.40.00 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ) 2.Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 3.Opis dotyczący parametrów technicznych samochodu wraz ze zdjęciem pojazdu / 1-3 szt./, instrukcję obsługi - jeśli posiada,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/michow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michów, ul. Rynek I/16, 21-140 Michów, Pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Michów, ul. Rynek I/16, 21-140 Michów, Pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5t w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową typu wywrotka na potrzeby obsługi obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław
- "Zakup samochodów dostawczych" 1.1 Zakup brygadowego samochodu dostawczego 1.2 Zakup samochodu z wywrotką 1.3 Zakup samochodu z wywrotką
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 4x2 z wywrotem tylnym o DMC 3,5t i hakiem holowniczym o max. uciągu 3,5 t
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu wywrotka
- Zakup samochodów dostawczych z zabudową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





