eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichówZakup i dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Michów: Zakup i dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki
Numer ogłoszenia: 40115 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów , Rynek I/16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 081 8566001, faks 081 8566001 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michow.lubelskie.pl; www.bip.lublin.pl/michow;

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego - wywrotki o następujących parametrach: 1.Rok budowy - nie starszy niż 2000r. 2.Przebieg pojazdu - nie wiekszy niż 350000 km. 3.Podwozie trzyosiowe 6x6. 4.Skrzynia ładunkowa - wywrotka trójstronna. 5.Burta hydrauliczna. 6.Ładowność 12-15 ton. 7.Moc silnika - min. 350 km. 8.Rodzaj paliwa - olej napędowy. 9.Kabina dzienna. 10.Skrzynia biegów manualna. 11.Koła - 13R22,5. 12.Opony - zużycie do 30%. 13.Stan pojazdu - bezwypadkowy, bez wad ukrytych, sprawny technicznie. 14.Kompletna dokumentacja do rejestracji. 15.Dodatkowe wyposażenie: ABS, klimatyzacja, zaczep, elektryczne szyby, wspomaganie kierownicy, tachograf, tempo mat, koło zapasowe, podnośnik, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia pojazdu w stacji obsługi samochodów. Negatywna ocena stanu technicznego pojazdu jest podstawą do rezygnacji zamawiającego z podpisania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.40.00 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia ogólnego warunku udziału w posępowaniu zamawiajacy przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ) 2.Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 3.Opis dotyczący parametrów technicznych samochodu wraz ze zdjęciem pojazdu / 1-3 szt./, instrukcję obsługi - jeśli posiada,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/michow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michów, ul. Rynek I/16, 21-140 Michów, Pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Michów, ul. Rynek I/16, 21-140 Michów, Pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.