Ogłoszenie z dnia 2005-08-09
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Wieluń: Drugi zakup, dostawę i wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do realizacji Projektu: Regionalna Platforma Cyfrowa - Powiaty: Wieluński, Sieradzki i Wieruszowski Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Wieluniu, do kontaktów: Danuta Świerczyńska, Pl. Kazimierza Wielkiego, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8434280, fax 043 8434263, e-mail: zam_pub@powiat.wielun.pl, www.powiat.wielun.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drugi zakup, dostawę i wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do realizacji Projektu: Regionalna Platforma Cyfrowa - Powiaty: Wieluński, Sieradzki i Wieruszowski. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest drugi zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do realizacji Projektu Regionalna Platforma Cyfrowa - Powiaty: Wieluński, Sieradzki i Wieruszowski, przy pomocy funduszy strukturalnych w ramach Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego, Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Projekt obejmuje wdrożenie w urzędach regionu platformy elektronicznej w postaci zintegrowanego i jednolitego systemu informatycznego obejmującego:. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 258196,72 PLN = 63802,68EURO
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 0 Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o., do kontaktów: Roland Jurek, ul. Jana Pawła II 84K, 98-200 Sieradz, woj. Polska, tel. 0-43-827-10-07, fax 0-43-827-10-07. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 259751 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Tak. Wartość (bez VAT): część: Nie jest znana.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ON. 3421-11/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 25.07.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 3 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: Nie. 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 02.08.2005
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- 11.24. Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- Remont wewnętrznych poziomów instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej w tunelu technicznym budynku szpitala
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- 214/IH/TP/4/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
- Dostawa oprogramowań i urządzeń komputerowych do Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa urządzeń multimedialnych - ADP.2301.32.2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.