To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Kielce: Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu, wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych
Numer ogłoszenia: 401132 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382490 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o., ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3432910, faks 041 3432912.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu, wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych: 1) Kalendarz książkowy B5 na 2010 rok + projekt graficzny (Ilość: 200 szt.) 2) Kalendarz książkowy B6 na 2010 rok + projekt graficzny (Ilość: 100 szt.) 3) Kalendarz trójdzielny na 2010 rok + projekt graficzny (Ilość: 150 szt.) 4) Ulotka + projekt graficzny (Ilość: 3 000 szt.) 5) Długopis w opakowaniu + projekt graficzny (Ilość: 1 000 szt.) 6) Teczka ofertowa + projekt graficzny (Ilość: 1 000 szt.) 7) Reklamówka + projekt graficzny (Ilość: 1 500 szt.) 8) Ścianka wystawiennicza + projekt graficzny (Ilość: 1 szt.) 9) Roll-up + projekt graficzny (Ilość: 1 szt.) 10) Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu + projekt graficzny (Ilość: 200 szt.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28300 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet V Dyfuzja Innowacji, Działanie 5.2 Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących proinnowacyjne usługi oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym, Projekt systemowy PARP pn. Rozwój usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym świadczonych przez ośrodki Krajowej Sieci Innowacji.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY KREATYW MARCIN HAUER
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY KREATYW MARCIN HAUER
- Studio Reklamy KREATYW, ul.Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28300
- Oferta z najniższą ceną: 28300 oferta z najwyższą ceną: 31496
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- "Wyłonienie osób do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 279 uczniów w projekcie "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23 ...
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. Poprawa systemu odwodnienia w miejscowości Bodzentyn przy DW 752 ul. Kielecka
- Dostawa materiałów biurowych dla projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Organizacja szkolenia pt: Usprawnienie pracy zespołu negocjacyjnego,prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych wraz z usł. hotelarską, usł. wyżywienia, wynajmem sali konf. oraz mat. szkoleniowymi
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- USŁUGA WYKONANIA I DOSTARCZENIA GADŻETÓW EDUKACYJNYCH WRAZ Z OZNAKOWANIEM
- U/21/2025 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Nauki i Obsługi Projektów Uniwersytetu Opolskiego
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (148)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.