Częstochowa: Dostawa materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 400932 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3689101, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych. Materiały będą dostarczane własnym transportem wykonawcy i na jego koszt, zgodnie z dyspozycją zamawiającego do magazynu zamawiającego w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego43/45 w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
- Papirus Spółka Jawna, M. Górecki, A. Nowicki, J. Karyś, ul. Wodzickiego 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80679,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95596,79
Oferta z najniższą ceną: 95596,79 / Oferta z najwyższą ceną: 110304,86
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych oraz druków akcydensowych, które są wyrobami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych. Na powszechną dostępność przedmiotu zamówienia i ustalone standardy jakościowe wskazuje: - istnienie wielu podmiotów mogących zrealizować przedmiotowe zamówienie, tak na rynku lokalnym jak i krajowym, - przedmiot zamówienia nie wymaga dodatkowego przetworzenia czy obróbki, posiada określone normy, - mały stopień złożoności przedmiotu zamówienia. Przesłanką zastosowania trybu zapytanie o cenę jest wartość zamówienia (łącznie z udzielonym zamówieniem tego samego rodzaju), która jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych, która dla dostaw wynosi 125.000 euro. Podstawą wyboru trybu udzielenia zamówienia są również Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę, które opublikował Urząd Zamówień Publicznych w 2010 roku na swojej stronie internetowej www.uzp.gov.pl W rozdziale I pkt 1.5 ( str. 32, 33) powyższej publikacji podane zostały przykłady dostaw i usług, które można nabyć w trybie zapytania o cenę Na rynku dostaw, w trybie zapytania o cenę mogą zostać zakupione np. materiały biurowe, produkty spożywcze różnego asortymentu, opał, paliwo.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie".
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych przy ulicy Krótkiej 22 w Częstochowie.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.