Ogłoszenie z dnia 2008-01-07
Solec Kujawski: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE SOLEC KUJAWSKI W 2008 R. W LEŚNICTWIE CHROŚNA
Numer ogłoszenia: 4005 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Solec Kujawski, ul. Leśna 64, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3871471, fax 052 3871305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa-Państwowe Gospodarstwo Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE SOLEC KUJAWSKI W 2008 R. W LEŚNICTWIE CHROŚNA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej i ochrony przeciwpożarowej terenów leśnych na terenie Nadleśnictwa Solec Kujawski - Leśnictwo Chrośna w roku 2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każda Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 500 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić gotówką w kasie Zamawiającego lub przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO SA. O/Solec Kujawski Nr 26124035071111000030576287 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego. 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18 stycznia 2008 r. do godz. 13.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment dokonania wpłaty w kasie Zamawiającego lub moment uznania na rachunku zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. 4. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania oferta, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 ustawy PZP. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą (od terminu składania ofert do 14 dni po tym terminie). 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1). odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w przypadkach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają na nich obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Dokumenty te i oświadczenia muszą zostać dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w właściwym Urzędzie Skarbowym lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 3) oświadczenia o nie zaleganiu ze składkami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym charakterze i zakresie potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokołami odbioru robót, jakie obejmuje zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - potwierdzone powyższymi w tym okresie (załącznik nr 6). 2) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 5) 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla udokumentowania kwalifikacji zawodowych wykonawca przedstawi zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla min. 2 pilarzy (załącznik nr 4). 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi: 1) oświadczenie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia. 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2) (załącznik nr 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Solec Kujawski przy ul. Leśnej 64, 86-050 Solec Kujawski - Pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w sekretariacie Nadleśnictwa Solec Kujawski przy ul. Leśnej 64, 86-050 Solec Kujawski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZIAŁANIA Z ZAKRESU HODOWLI LASU, GRODZENIE ODNOWIONYCH POWIERZCHNI ORAZ WYKONANIE CIĘĆ PIELĘGNACYJNYCH W POLESKIM PARKU NARODOWYM W 2026 R.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Browsk w Gruszkach w roku 2026
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i obsługi PAD w Nadleśnictwie Przedborów w roku 2026
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdwin w 2006 roku.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





