Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Lipsko: Doposażenie Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego
Numer ogłoszenia: 400552 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku , ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego w SPZZOZ w Lipsku w podziale 7 pakietów: Pakiet nr 1. tablice na karty chorobowe- 20 szt Pakiet nr 2. meble przy łóżkowe- (szafki 10 szt, stoliki 10szt) Pakiet nr 3. meble medyczne -(na wyposażenie gabinetu zabiegowego składa się: stół roboczy, 4 szafki wiszące i biurko) Pakiet nr 4. wózki - 2 szt Pakiet nr 5. fotele do biurek (2 szt tapicerowane skajem i 5 szt tapicerowanych materiałem) Pakiet nr 6.I. meble - świetlica (1 kredens, 7 szt stolików i 20 szt. krzeseł) Pakiet nr 6.II. meble - terapia zajęciowa (szafka, regał, komoda, kredens) Pakiet nr 6.III. meble - gabinety personelu( w skład wchodzi 13 pozycji mebli) Pakiet nr 6.IV. meble - pokoje socjalne( w skład wchodzi 6 pozycji mebli) Pakiet nr 6.V. meble - pomieszczenia gospodarcze (w skład wchodzi 12 pozycji mebli) Pakiet nr 7. meble tapicerowane (2 wersalki, 4 fotele typu FINKA i 4 fotele w kształcie półkola) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr. 2 do SIWZ). 2. Dostawa, montaż na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Miejsce dostawy - Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku. 4. Zamawiający zastrzega, że opis przedmiotów zamówienia podany w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowi minimum jakie oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać. W związku z tym niezbędnym jest załączenie do oferty: opisów, fotografii, folderów, itp. celem weryfikacji i porównania zaproponowanego przedmiotu zamówienia przez wykonawcę z wymogami zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.15.10.00 - Meble różne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
druk oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ, parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Remont konserwatorski elewacji budynku schroniska, budynek klasztorny dawnego Zespołu Klasztornego Reformatów, Solec nad Wisłą.
- Na sukcesywne dostawy węgla kamiennego w ilości 900 ton w sortymencie Miał II A typ 31.2
- "Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku"
- "Dostawa wraz z transportem oleju opałowego do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku"
- "Dostawa wraz z transportem węgla kamiennego energetycznego groszek w workach po 25 kg na paletach bezzwrotnych w ilości 150 t. w sezonie grzewczym 2025/2026"
- Zakup i dostawę opału dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im Jana Pawła II w Lipsku ul. Zwoleńska 12, 27-300 Lipsko
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim
- Zakup i dostawa mebli do przechowywania eksponatów w Magazynie Sztuki Zdobniczej w Muzeum Narodowym w Lublinie
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego Ośrodka Opieki dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Meble do pomieszczeń Dziekanatu na Wydziale Informatyki
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.