eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówInterwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych województwa małopolskiego administrowanych przez Oddział w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, w podziale na 5 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Kraków: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych województwa małopolskiego administrowanych przez Oddział w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, w podziale na 5 części
Numer ogłoszenia: 400302 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych województwa małopolskiego administrowanych przez Oddział w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, w podziale na 5 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych województwa małopolskiego administrowanych przez Oddział w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, w podziale na następujące części: Część 1 - obejmująca interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Kraków, Część 2 - obejmująca interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Nowy Sącz, Część 3 - obejmująca interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Nowy Targ, Część 4 - obejmująca interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Tarnów, Część 5 - obejmująca interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Wadowice.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1 wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1774/2002.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt III.6)1., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego, -na wniosek Wykonawcy pobrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, -za zaliczeniem pocztowym. Koszt SIWZ 20,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, piętro III, pokój 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie martwych zwierząt oraz ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych administrowanych przez tut. Oddział oraz transport, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami, do zbiornicy padłych zwierząt bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie martwych zwierząt oraz ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych administrowanych przez tut. Oddział oraz transport, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami, do zbiornicy padłych zwierząt bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Nowy Targ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie martwych zwierząt oraz ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych administrowanych przez tut. Oddział oraz transport, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami, do zbiornicy padłych zwierząt bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Tarnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie martwych zwierząt oraz ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych administrowanych przez tut. Oddział oraz transport, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami, do zbiornicy padłych zwierząt bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez Rejon Wadowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie martwych zwierząt oraz ich szczątków leżących w pasie drogowym dróg krajowych administrowanych przez tut. Oddział oraz transport, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami, do zbiornicy padłych zwierząt bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. Szacunkowe ilości prac przewidzianych do wykonania w okresie obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy dla Części 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.