eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Bohaterów Warszawy 33 w Szczecinie licencji i nośników z oprogramowaniem Autodesk wraz z obsługą subskrypcji aktualizacji przez okres 12 miesięcy (9 licencji)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Szczecin: Dostawa do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Bohaterów Warszawy 33 w Szczecinie licencji i nośników z oprogramowaniem Autodesk wraz z obsługą subskrypcji aktualizacji przez okres 12 miesięcy (9 licencji)
Numer ogłoszenia: 400196 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, faks 091 484 39 97, 4843873,4325323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Bohaterów Warszawy 33 w Szczecinie licencji i nośników z oprogramowaniem Autodesk wraz z obsługą subskrypcji aktualizacji przez okres 12 miesięcy (9 licencji).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Bohaterów Warszawy 33 w Szczecinie licencji i nośników z oprogramowaniem Autodesk wraz z obsługą subskrypcji aktualizacji przez okres 12 miesięcy (9 licencji). Na całość przedmiotu zamówienia składają się: - Dostawa nośników oprogramowania i bezterminowej licencji na oprogramowanie AutoCAD 2010 PL. - Obsługa subskrypcji aktualizacji w/w oprogramowania przez 12 miesięcy od daty zakupu. - Wykonywanie usług dodatkowych związanych z dostawą oprogramowania będącego przedmiotem postępowania tj. wsparcie techniczne na czas instalacji i eksploatacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzuje się wymienione przez Zamawiającego oprogramowanie. Przedstawiony przedmiot zamówienia stanowi minimum jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne oprogramowanie musi mieć funkcjonalność nie gorszą niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są autoryzowanymi przedstawicielami producenta oprogramowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego Formularz 3.1 w SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oprogramowania. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Dokument może dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz OFERTA. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa,tylko przypadku składania oferty wspólnej lub w okiliczności opisanej w pkt. 8.5 IDW Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 11:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy 33 pok. 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.