eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Ostrów Wielkopolski: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37
Numer ogłoszenia: 400152 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5918415, faks 062 5928165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stacja robocza typu All in one - 24 sztuki Typ Komputer stacjonarny All in one Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, m.in. pakiet biurowy Office oraz SIP Libra 2 Wydajność obliczeniowa Procesor min. 2GHz dwurdzeniowy lub lepszy, 64bit Pamięć operacyjna min 2GB z możliwością rozbudowy do 8 GB Parametry pamięci masowej Dysk twardy SATA min. 250GB 7200 obr.min lub lepszy System operacyjny Windows 7 Professional 64bit PL Ekran min. 20 Napęd optyczny Nagrywarka CD-DVD Karta graficzna zintegrowana Karta dźwiękowa zintegrowana Karta sieciowa zintegrowana 10-100-1000 Głośniki wbudowane głośniki stereo Zewnętrzne porty wejścia/wyjścia 6 portów USB min 2.0, 1 gniazdo słuchawkowe audio, 1 wejście mikrofonu, 1 złącze zasilania, 1 złącze RJ45, Klawiatura przewodowa z interfejsem usb, układ polski programisty Mysz przewodowa mysz optyczna z interfejsem usb, min 3 przyciski, rolka przewijania, technologia plug and play, dla prawo i leworęcznych Warunki gwarancji min. 24 miesiące od dnia dostarczenia sprzętu 2. Dodatkowe oprogramowanie - 24 sztuki Pakiet biurowy Microsoft Office Standard 2010 PL - zgodnie z zaleceniami oprogramowania SIP Libra 2 Oprogramowanie wraz z systemem operacyjnym w języku polskim Wymagania i warunki Zamawiającego: 1. Wykonawca gwarantuje serwis gwarancyjny spełniający następujące kryteria: a) czas usunięcia usterki (w okresie gwarancyjnym) nie dłuższy niż 14 dni robocze od momentu zgłoszenia awarii, b) w przypadku niemożliwości usunięcia usterki w ww. terminie Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy c) czas obowiązywania gwarancji na wszystkie produkty zamówienia - minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia sprzętu 2. Towar powinien być wyłącznie towarem oryginalnym (tzn. firmowanym przez producenta urządzenia), fabrycznie nowym. 3. W przypadku awarii twardego dysku będącego na gwarancji musi nastąpić wymiana na produkt nowy - uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego (Wykonawca nie może zabrać dysku twardego na którym znajdowały się dane, dopuszcza się zniszczenie uszkodzonego dysku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego). Ewentualnej weryfikacji uszkodzenia dostawca może dokonać w siedzibie Zamawiającego. 4. Dysk pozostaje również u Zamawiającego w sytuacji, gdy z powodów niezależnych od awarii tego nośnika jest wymieniana np. cała partia sprzętu, czy wybrane egzemplarze kompletnych komputerów - a na wbudowanym dysku znajdowały się już dane. 5. Dysk pozostaje u Zamawiającego, gdy z innego powodu Wykonawca zmuszony jest zabrać jednostkę centralną stacji roboczej poza siedzibę Zamawiającego.W momencie zawarcia umowy strony umowy zobowiązują się zachować wszelkie informacje i dane elektroniczne uzyskane wzajemnie w związku z realizacją umowy w ścisłej tajemnicy przed stronami trzecimi. Strony zobowiązują się zapoznać podległych pracowników z wymogami umowy w zakresie poufności danych oraz zobowiązać do ich przestrzegania. Strony winny ustalić, że wymienione zobowiązania będą przestrzegane nawet po wygaśnięciu terminu realizacji umowy; 7. Dostawa zamawianego sprzętu loco siedziba Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego). 8. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego wyżej opisany sprzęt komputerowy na własny koszt. 9. Dzień dostarczenia sprzętu to dzień w którym Zamawiający i Wykonawca podpiszą protokół odbioru sprzętu. 10. Zamawiający dokona płatności - w terminie do 30 dni - po dostarczeniu towaru do siedziby Zamawiającego oraz po przedstawieniu faktury VAT. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o sprzęcie komputerowym, podzespołach, parametrach itp., z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy - lub równoważne. Termin realizacji umowy: do 28.12.2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikację techniczną (lub inny dokument) oferowanego sprzętu (w tym oprogramowania), zawierającą dane umożliwiające weryfikację parametrów co do zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja techniczna (lub inny dokument) musi zawierać minimum informacje dotyczące parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37 63-400 Ostrów Wielkopolski bezwzględnie biuro podawcze Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.