eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Zwiększenie atrakcyjności regionu poprzez utworzenie ścieżki rowerowej w Grodźcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Ozimek: Zwiększenie atrakcyjności regionu poprzez utworzenie ścieżki rowerowej w Grodźcu
Numer ogłoszenia: 399998 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362826 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie atrakcyjności regionu poprzez utworzenie ścieżki rowerowej w Grodźcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 2 części: Część 1: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Klasztornej w m. Grodziec długości 997,00 mb w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Zakres prac do wykonania: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,997 km, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, koparka 1,20 m3 kategoria grunty I-II 1181,19 m3, ława pod krawężniki betonowa z oporem C12/15 - 51,75 m3, krawężniki betonowe bez ław, najazdowe 15x22 cm, podsypka cementowo piaskowa - 1035,00 mb, ława pod obrzeża betonowa z oporem C12/15 - 25,45 m3, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełnione zaprawą cementową - 1018,00 mb, podbudowa n kruszyw łamanych granitowych lub bazaltowych 0-031,5 mm, warstwa dolna, po zagęszczeniu 25 cm - 2565,00 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce z miału kamiennego z wypełnieniem spoin piaskiem /dwa rodzaje koloru/ czerwona ścieżka rowerowa, grafitowa chodniki + zjazdy - 2565,00 m2, ławki z betonu płukanego typu efekt wys. 44 cm szer. 46 cm długości 205 cm wraz z kosztem ustawienia do zabetonowania - szt. 3, kosze na śmieci z betonu płukanego kwadratowy 40 l 60x45 cm wkład stalowy ocynkowany montaż wolnostojący - szt. 3, palisada betonowa typy ring wysokość 80 cm bezpośrednio kotwiona w gruncie co 5,0 m - szt. 200, oznakowanie poziome jezdni farbą do oznakowania jezdni cieńkowarstwowo linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie - 119,64 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych tylko w częściach dotyczących wykonania ścieżki rowerowej, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.ozimek.pl. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej ul. Klasztornej wskazanej w projekcie i specyfikacjach technicznych. 3. Załączony przedmiar robót określa jedynie orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. UWAGA! Do kalkulacji ceny nie należy uwzględniać poz. 6.3 przedmiaru, tj. tablica informacyjna ze stali i żeliwa lakierowanego proszkowo o wymiarach szer. 200cm wys. 300 cm montaż do zabetonowania, ponieważ stanowi ona część 2 postępowania. 4. Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu, w tym w szczególności czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 7. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów lub urządzeń. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego, który podejmie decyzję o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. 8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jedynie jako propozycje projektanta. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Część 2: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i montaż w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013: a) 3 szt. tablic promujących atrakcje Gminy Ozimek o wymiarach 120x180 cm (wys. x szer.): wolnostojących w konstrukcji stalowej ocynkowanej, zamontowanych na dwóch słupach metalowych okrągłych zapewniających stabilność konstrukcji zgodnie ze sztuką budowlaną zakończonych daszkami, słupy winny być zabetonowane w gruncie na głębokości min. 70 cm, wysokość słupków nad ziemią 250 cm, kompletne konstrukcje zabezpieczone przed korozją, z płyty warstwowej gr. min. 4 mm, grafika - wydruk wielkoformatowy z folią zabezpieczającą UV, zewnętrzne, odporne na działanie warunków atmosferycznych, pełny kolor, ologowane zgodnie z Księgą wizualizacji PO RYBY 2007-2013, tj. zawierające logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rybackiego, logo PO RYBY 2007-2013, herb Gminy Ozimek, informację o współfinansowaniu projektu, jednostronne, tematyka tablic: zabytki Gminy Ozimek- tekst, zdjęcia; skamieniałości odkryte na terenie Gminy Ozimek - tekst, zdjęcia; kompleks turystyczny Poliwoda (Biestrzynnik) - agroturystyka, miejsca odpoczynku, stawy - tekst, zdjęcia; b) 1 szt. stałej tablicy informacyjnej wykonanej wg wzoru umieszczonego w Księdze wizualizacji PO RYBY 2007-2013 o wymiarach 70x90 cm (wys. x szer.): wolnostojącej w konstrukcji stalowej ocynkowanej, zamontowanych na dwóch słupach metalowych okrągłych zapewniających stabilność konstrukcji zgodnie ze sztuką budowlaną zakończonych daszkami, słupy winny być zabetonowane w gruncie na głębokości min. 70 cm, wysokość słupków nad ziemią 250 cm, kompletne konstrukcje zabezpieczone przed korozją, z płyty warstwowej gr. min. 4 mm, układ poziomy, grafika - wydruk wielkoformatowy z folią zabezpieczającą UV, zewnętrzne, odporne na działanie warunków atmosferycznych, pełny kolor, jednostronne, link do księgi wizualizacji: http://www.arimr.gov.pl/fileadmin/pliki/PO-ryby/Ksiega_wizualizacji_znaku_PO_RYBY_2007-2013_czerwiec_2011.pdf. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektów graficznych tablic (tekst+zdjęcia) z uwzględnieniem przeniesienia praw autorskich do projektu, zgodnie z powyższą specyfikacją i wskazówkami Zamawiającego oraz dokumentem Księga wizualizacji znaku Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, b) wykonanie tablic po zaakceptowaniu projektów przez Zamawiającego, c) dostawę tablic i ich montaż przy ścieżce rowerowej wzdłuż ul. Klasztornej w Grodźcu, montaż musi spełniać wymogi sztuki budowlanej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, tj. prawa miejscowego i prawa budowlanego,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Klasztornej w m. Grodziec długości 997,00 mb w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., ul. Częstochowska 14, 42-283 Boronów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 379965,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388970,29

  • Oferta z najniższą ceną: 388970,29 / Oferta z najwyższą ceną: 641987,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablic w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy DRAW-TECH Tomasz Krzyżowski, ul. Sikorskiego 29/5, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6612,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8499,30

  • Oferta z najniższą ceną: 8499,30 / Oferta z najwyższą ceną: 8499,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.