Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Gorzów Wielkopolski: Całodobowe monitorowanie obiektów ZGM wraz z podłączeniem do systemu dyskretnego ostrzegania oraz konserwacja poprzez utrzymanie sprawności systemu sygnalizacji włamania i napadu.
Numer ogłoszenia: 39996 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe monitorowanie obiektów ZGM wraz z podłączeniem do systemu dyskretnego ostrzegania oraz konserwacja poprzez utrzymanie sprawności systemu sygnalizacji włamania i napadu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -jednorazowe podłączenie obiektów zabezpieczonych systemem alarmowym do systemu dyskretnego ostrzegania i całodobowe monitorowanie niżej wymienionych obiektów: ADM Nr 1 - z siedzibą przy ul. Wyszyńskiego 38 w Gorzowie Wlkp.- budynek stanowi jedną zwartą zabudowę - pow. użytkowa 752,72 m2 ( teren przyległy nie podlega ochronie) - Wyszyńskiego 8 w Gorzowie Wlkp. -budynek stanowi jedną zwartą zabudowę - pow. użytkowa 747,00 m2 ( teren przyległy nie podlega ochronie) ADM Nr 2- z siedzibą przy ul. Towarowej 6A -budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony o pow. użytkowej 526,72 m2 - Przemysłowa 14-15 w Gorzowie Wlkp.- budynek dwukondygnacyjny, pow. użytkowa 140,01 m2 - Śląska 4-budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony o pow. użytkowej 270,05 m2 wraz z terenem przyległym o pow. 235,65 m2 ADM Nr 3 - z siedzibą przy ul. Armii Polskiej 29 w Gorzowie Wlkp.- obiekt 1-piętrowy o zwartej zabudowie, murowany o pow. użytkowej 464,79 m2 - Kosynierów Gdyńskich 22-23 obiekt 2-piętrowy, po byłym liceum gastronomicznym stanowi jedną zwartą zabudowę o pow. użytkowej 1 402,70 m2 wraz z terenem przyległym o pow. 3 489 m2 -Kos. Gdyńskich 108 -obiekt 1-piętrowy o zwartej zabudowie, o pow. użytkowej 866,30 m2 ADM Nr 4 - z siedzibą przy ul. Drzymały 10 w Gorzowie Wlkp.-obiekt użyteczności publicznej ,pow. użytkowa 527,21 m2 ( teren przyległy nie podlega ochronie) ADM Nr 5 - z siedzibą przy ul. Gwiaździstej 4 w Gorzowie Wlkp.- budynek 2-kondygnacyjny, podpiwniczony - pow. użytkowa 652,12 m2 (obiekt ogrodzony, zamykany bramą) ZGM - z siedzibą przy ul. Wełniany Rynek 3 w Gorzowie Wlkp.- pow. użytkowa 1 664,56 m2 - godziny, w których w obiekcie przebywają pracownicy: Poniedziałek - Czwartek godz. 06:00- 17:00 Piątek godz. 06:00-15:00 - Biuro Zamiany Mieszkań przy ul. Wawrzyniaka 4 - lokal dozorowany od strony ulicy- pow. użytkowa 44,80 m2 - godziny, w których w obiekcie przebywają pracownicy: Poniedziałek - Czwartek godz. 07:00- 17:00 Piątek godz. 07:00-15:00 -Zamawiający może odwołać przyjazd grupy interwencyjnej do danego obiektu, z którego wywołano alarm, podając hasło odwoławcze stanowiące również hasło identyfikacyjne w kontaktach telefonicznych z dyżurnym stacji monitorowania. -O zmianach w załączaniu alarmu Wykonawca będzie każdorazowo informowany przez wyznaczone osoby Zamawiającego Usługa polega w szczególności na : -jednorazowym podłączeniu obiektów zabezpieczonych systemem alarmowym do systemu dyskretnego ostrzegania -całodobowym monitorowaniu obiektów polegającym na kontroli lokalnego systemu alarmowego, sygnalizacji włamania i napadu poprzez centralę monitorowania systemu alarmowego Wykonawcy, -uruchomieniu grupy interwencyjnej i powiadomienia Policji oraz Kierownika danej jednostki w razie naruszenia systemu alarmowego zainstalowanego w chronionym obiekcie, -podjęciu działań natychmiastowych przez grupę interwencyjną, bez zbędnej zwłoki - pożądany czas reakcji - w ciągu 5 minut od zgłoszenia, -ponoszeniu odpowiedzialności za przyjazdy grupy interwencyjnej w przypadku włączenia się systemu alarmowego spowodowanego awarią sprzętu. -konserwacji systemu/przeglądów technicznych SSWiN, które będą odbywać się zgodnie PN-93/E-08390/14;Przeglądy te dokonywane będą jeden raz na dwa miesiące wraz z prowadzeniem dokumentacji w okresie objętym przedmiotem zamówienia. -dojazdów na wezwania w celu doradztwa technicznego i problemów obsługowych (odczyty zdarzeń, zmiana ustawień, kodów itp.) nie częściej niż dwa razy na miesiąc..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, a zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.99.99 - 79.71.99.99 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składanie ofert przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie-formularz oferty zał.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz oferty /zał. nr 1/ wraz z oświadczeniem, o : -zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 u Pzp, tym samym spełnieniu warunków określonych w siwz, -braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust.2 pkt 1 u Pzp, oraz o: -zapoznaniu się z treścią załączonego wzoru umowy i jej akceptacji bez zastrzeżeń oraz zobowiązania się w przypadku wyboru, do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2) oryginał pełnomocnictwa osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający możliwość zmian w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w następujących sytuacjach : a) zmiany decyzji Prezydenta Miasta, co do sposobu zagospodarowania obiektu/ów objętych zamówieniem, b) odstąpienia Wykonawcy od realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający może zlecić wykonanie zamówienia innemu wykonawcy, kosztami obciążając Wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe c)zmiany osoby wymienionej w § 2 umowy d) zmiany powierzchni użytkowej monitorowanego obiektu e) ochrona obiektu zamiennego nie powodująca zwiększenia wartości zamówienia f) jednostki księgującej faktury danego obiektu g) wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego h)zaniechania wykonania zadania przez zamawiającego w części bądź całości w trakcie trwania umowy, z przyczyn od niego niezależnych. 2. Dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania ( np. ustawowej zmiany stawki podatku VAT) 3. Modyfikacja w treści niniejszej umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów Wlkp.
pok.19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego(sekretariat), pok.12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji dot.rozbudowy i przebudowy budynku B i D Szpitala na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku gminnego przy ul. Waryńskiego 26 w Gorzowie Wlkp.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
- MONTAŻ JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH W SĄDZIE REJONOWYM W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. CHOPINA 52, BLOK NR 15
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz budowa pochylni i platformy dla osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.".
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę dróg na terenie miasta - Przebudowa ul. Szczecińskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży i Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Usługi: pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej.
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- ZP.220.49.25 Świadcz.usług utrzymania w stałej sprawn. techn. urządzeń, inst. i sieci: c.o., c.w.u,(c.t.), węzły ciep,instal. solar.w ob. USK-2 oraz obsługa kotłowni i systemu uzdat. wody w kotłow.
- Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania żubrów wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.