eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ubezpieczenie Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Warszawa: Ubezpieczenie Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 399922 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubepieczenie komunikacyjne Transportowego Dozoru Technicznego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubepieczenie komunikacyjne Transportowego Dozoru Technicznego - w odniesieniu do każdej z części zamówienia nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.92.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.20.00-2, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części I w wysokości: 2 500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset), dla części II w wysokości 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, 00 - 955 Warszawa Nr rachunku: 43 1130 1017 0020 1237 5820 0004 w tytule przelewu należy wpisać wadium w postępowaniu ZP-22/2013 Część ...... Pożądane jest złożenie w ofercie oryginału lub potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 dokument wadium (oryginał) należy złożyć w odrębnej kopercie razem z ofertą, a kserokopię dokumentu wadium potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w postaci gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej winno być wystawione na druku wystawcy i wniesione odrębnie na każdą z części zamówienia. Gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać elementy: nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres), określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, sformułowanie zobowiązania banku lub instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Beneficjentem wskazanym w gwarancji/poręczeniu musi być Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie wszystkich grup ryzyk dotyczących zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez każdego z Wykonawców oddzielnie)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: zapewni co najmniej dwie osoby uprawnione do reprezentowania ubezpieczyciela w godzinach urzędowania Zamawiającego tj 7.30-15.30 za pomocą których Ubezpieczyciel wykonuje czynności ubezpieczeniowe, na terenie RP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: zapewni co najmniej dwie osoby uprawnione do reprezentowania ubezpieczyciela w godzinach urzędowania Zamawiającego tj 7.30-15.30 za pomocą których Ubezpieczyciel wykonuje czynności ubezpieczeniowe, na terenie RP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)posiada wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 nr 11, poz. 66 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12.2012 roku (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności stanowi suma środków własnych konsorcjantów podzielona przez sumę marginesu wypłacalności konsorcjantów b)posiada wskaźnik pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych aktywami na poziomie co najmniej 100% według stanu na 31.12.2012 roku, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 nr 11, poz. 66 z późn. zm.) (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wskaźnik pokrycia rezerw techniczno ubezpieczeniowych aktywami konsorcjum stanowi suma aktywów stanowiących pokrycie rezerw techniczno ubezpieczeniowych podzielona przez sumę rezerw techniczno-ubezpieczeniowych tych konsorcjantów c)posiada kapitał własny na dzień 31.12.2012 roku, minimum w wysokości 50 000 000 zł (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonwaca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1.Podstawą kolejności kwalifikowania Wykonawców do drugiego etapu postępowania, będzie wysokość posiadanych kapitałów własnych. Zaproszenie otrzyma 5 kolejnych wykonawców posiadających najwyższe kapitały własne. Wykonawcy otrzymają odpowiednio przyporządkowaną wartość punktową za posiadane kapitały własne. Wykonawca o najwyższych kapitałach własnych otrzyma najwyższą wartość punktową (pozostali zgodnie z zasadą proporcjonalności). 2.Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających wymagane warunki. 3.W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany , dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ocenę spełnienia, a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wypływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu marginesu wypłacalności wykonawców. W takim wypadku Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wykonawcę , który posiada wyższy margines wypłacalności. 4.Na potrzeby punktacji i ustalenia kolejności w rankingu Wykonawców Zamawiający nie dopuszcza uwzględniania zdolności finansowych innych podmiotów na których polegać będzie Wykonawca na podstawie art 26 ust b ustawy Pzp.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy po wystąpieniu następujących warunków: a.zmian w składzie osobowym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę do akceptacji osób, które spełnią wymagania określone niniejszą umową; b.zmiany wysokości sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej wraz z weryfikacją stawek i składek ubezpieczenia będącą ich konsekwencją. c.rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w SIWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących; d.zmiany wysokości składki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w SIWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących; e.zmian przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ; f.zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian przepisów prawnych; g.zmiany zakresu działalności Zamawiającego; h.wydłużenia/skrócenia okresu ochrony ubezpieczeniowej, wyrównania terminów ubezpieczenia; i.w przypadku aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy lub zmianę nr konta bankowego na które mają być dokonywane płatności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków zostanie przekazana Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 11:00, miejsce: kurier, osobiście -ul.Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, kancelaria, pokój 62 w godzinach pracy Zamawiającego(73o - 153o), poczta -ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk b. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk c. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.92.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Warunki fakultatywne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga - ubezpieczenia komunikacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; - ubezpieczenie autocasco; -ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków; - ubezpieczenie assistance.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. fakultatywne warunki ubezpieczenia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.