Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Bydgoszcz: Dostawa leków według załączników nr 2-6.
Numer ogłoszenia: 399838 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Produkcyjna 13, 85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3230413, faks 052 3230413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bydg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków według załączników nr 2-6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków według załączników nr 2-6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności zaś: zapewnią wykonywanie czynności objętych zamówieniem przez osobę/osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, - wykażą co najmniej 2 zamówienia wykonane należycie przez siebie (potwierdzone np. referencjami) w ciągu ostatnich trzech lat, o zakresie podobnym do stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia - nie spełnia, tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1. 3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że: 1.. Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2.. Wykonawcy, występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. ,w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie,. 5. Realizacja zamówienia przy pomocy podwykonawców:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 5 Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1... Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu w trybie art.24 Pzp - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 2... aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3... Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 3a... pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4... Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem terminów i odbiorców wykonanej usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.bydg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
ul. Produkcyjna 13
85-790 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Produkcyjna 13 85-790 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 tony dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
- Testy diagnostyczne III
- Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Prokuratury Rejonowych w Szubinie i Prokuratury Rejonowej w Tucholi
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Centrum Kultury Fordon przy ul. Gawędy 5 w Bydgoszczy
- 50/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Wykonanie dokumentacji dla zadań w budynkach O/ZUS Bydgoszcz i tjo - 3 części
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktu leczniczego Tebentafuspum w ramach Programu Lekowego B.163.FM
- Dostawa leków
- Dostawa leków dla Szpitala Nowowiejskiego
- Dostawa leku Teclistamab
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.