Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa notebooków dla WEAIiE - sygnatura ZP/0259/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, do kontaktów: Bogusłąw Jarominek, Jadwiga Janik, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax (012) 6173595, 6173363, e-mail: zzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, Jadwiga Janik, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6173595, 617-33-20, fax (012) 6173595, 6173363, e-mail: Kraków, www.dzp.agh.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, Anna Trybus, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6173595, 6173363, fax (012) 6173595, 6173363, e-mail: dzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, Anna Trybus, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6173595, 6173363, fax (012) 6173595, 6173363, e-mail: dzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa notebooków dla WEAIiE - sygnatura ZP/0259/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa notebooków dla WEAIiE, szczegółowo opisanych w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego -AGH Kraków, Al. Mickiewicza 30, WEAIiE. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 7;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wszystkie części - 1 780.00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: po każdorazowej dostawie, przelewem, w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, którzy udokumentują spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełnią wymogi określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru oraz dokumenty opisane w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty wymagane w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych dostaw oraz dokumenty wymagane w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.09.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.09.2005, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego - AGH Kraków, Al. Mickiewicza 30, pawilon C-2, pok. 16.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 2 szt. notebooków i 1 szt. jednostki centralnej. 3) Zakres lub wartość: 10262.3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 1 szt. notebooka. 3) Zakres lub wartość: 6967,21 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 1 szt. notebooka. 3) Zakres lub wartość: 4754 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 1 szt. notebooka. 3) Zakres lub wartość: 3278 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 3 szt. zestawów komputerowych. 3) Zakres lub wartość: 11200 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 1 szt. serwera. 3) Zakres lub wartość: 12000 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 1 szt. notebooka. 3) Zakres lub wartość: 7885,25 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 3 szt. notebooków. 3) Zakres lub wartość: 12295,08 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu bezprzewodowego dostępu do internetu w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" - KC-DE-zp.272-758/25
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST) w ramach projektu "Małopolski System Wspierania transformacji cyfrowej szkół"
- (DFP.271.273.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
- Usługi fotokopiowania, usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych na lata 2025 i 2026.
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Doposażenie Gminy Wolanów oraz podległych jednostek w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie dwóch pomieszczeń dla potrzeb serwerowni i UPS zlokalizowanych w piwnicy Szpitala św.Rodziny przy ul.Jarochowskiego18
- Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gm. Sierakowice (oraz jedn. podległych)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





