eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat materiałów zadrukowanych i opakowań kartonowych dla produktów Zamawiającego - 4 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Otwock: Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat materiałów zadrukowanych i opakowań kartonowych dla produktów Zamawiającego - 4 części.
Numer ogłoszenia: 399764 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368460 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 273 17 00, 273 17 01, faks 22 718 03 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat materiałów zadrukowanych i opakowań kartonowych dla produktów Zamawiającego - 4 części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres trzech lat do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM materiałów zadrukowanych i opakowań kartonowych dla produktów Zamawiającego. Zamówienie składa się z czterech niżej wymienionych części: Część Nr 1 - Opakowania transportowe kartonowe Część Nr 2 - Opakowania transportowe kartonowe zadrukowane Część Nr 3 - Opakowania produkcyjne kartonowe zadrukowane Część Nr 4 - Etykiety na opakowania Szczegółowy opis wymagań dotyczących dostaw, stanowiących poszczególne części niniejszego zamówienia, zamieszczono w załącznikach A, B, C i D do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie trzech lat, sukcesywnie, w systemie kolejnych zleceń wysyłanych do Wykonawcy na co najmniej 1 miesiąc przed oczekiwanym terminem dostawy. Zamawiający każdorazowo będzie przesyłał zlecenia pocztą elektroniczną, zaś Wykonawca w ten sam sposób będzie potwierdzał otrzymanie zlecenia i przyjęcie go do realizacji w wymaganym terminie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu, co może mieć miejsce w przypadku zmiany zapotrzebowania na poszczególne produkty Zamawiającego, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty załączonych wzorów nadruków, które będą zamieszczane na opakowaniach, co może mieć miejsce np. w przypadku zmiany nazw produktów Zamawiającego, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści 5. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: W przypadku, gdyby do wykonania zamówienia, lub jego części, Wykonawca zamierzał zatrudnić podwykonawców - w ofercie (Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ) należy określić zakres prac przewidzianych do powierzenia. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi opisanymi w niniejszej SIWZ bez względu na to, czy prace będą wykonywane własnymi siłami czy przez podwykonawców. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zobowiązania, że wszystkie dostarczane w ramach realizacji niniejszego zamówienia opakowania i etykiety, będą zgodne z wymaganiami opisanymi w Załącznikach A, B, C i D (odpowiednio do zakresu złożonej oferty). 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Wymagane jest sporządzenie przez Wykonawcę i zamieszczenie w formularzu ofertowym wykazu osób do kontaktów, ich numerów telefonów, numerów faksów oraz zamieszczenie innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wymagania organizacyjne: 1. Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy, wskazanym w wykazie osób do kontaktów jako osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia. 2. Każda dostawa częściowa będzie potwierdzana protokołem zdawczo odbiorczym podpisanym bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, zaś w przypadku dostaw w ramach realizacji Części Nr 3 - dodatkowo protokołem bez uwag komórki kontroli jakości Zamawiającego. W przypadku, gdy na etapie przyjmowania dostawy Zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu zamówienia z wymaganymi dla niego parametrami lub zauważy inne usterki i wady uniemożliwiające uznanie dostawy za zgodną z SIWZ, przyjęcie dostawy nie zostanie dokonane i zostanie ona zwrócona do Wykonawcy na jego koszt. 3. W przypadku gdy w trakcie przygotowywania wysyłki swoich produktów Zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu niniejszego zamówienia z wymaganymi dla niego parametrami lub zauważy inne usterki i wady uniemożliwiające uznanie przyjętej już dostawy za zgodną z SIWZ, a niezgodności tych, wad i usterek nie można było zauważyć na etapie odbioru dostawy - wadliwa część dostawy zostanie zwrócona do Wykonawcy na jego koszt (nie dotyczy dostaw w ramach realizacji Części Nr 3). 4. W miejsce zwróconych do Wykonawcy dostaw, o których mowa w powyższych punktach 7.2 i 7.3, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu ostatniej dostawy przedmiotu zamówienia oraz po sporządzeniu ostatniego protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, zaś w przypadku dostaw w ramach realizacji Części Nr 3 - ostatniego protokołu bez uwag komórki kontroli jakości Zamawiającego. Data podpisanego bez uwag protokołu zdawczo odbiorczego ostatniej dostawy, zaś w przypadku dostaw w ramach realizacji Części Nr 3 - protokołu kontroli jakości bez uwag, nie może przekroczyć okresu trzech lat od daty podpisania umowy. 6. Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia będzie realizowana częściowo, po każdej prawidłowo wykonanej dostawie (potwierdzonej protokołem zdawczo odbiorczym podpisanym bez uwag, zaś w przypadku dostaw w ramach realizacji Części Nr 3 - dodatkowo protokołem bez uwag komórki kontroli jakości Zamawiającego, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 7. Termin płatności każdej prawidłowo wystawionej faktury VAT nie może być krótszy niż 30 dni od daty jej wystawienia. Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać co najmniej następujące dane: - zapis: Dostawa Nr po przeprowadzeniu postępowania przetargowego - Nr sprawy: 31/P/2014 na podstawie umowy Nr DE/ /2014, - specyfikację dostawy, - wyrażone w złotych wartości netto, stawki i kwoty podatku VAT oraz wartości brutto zamówienia (dostawy częściowej), - dane Zamawiającego i Wykonawcy (nazwa, adres, NIP itp.), - numer rachunku bankowego Wykonawcy, na które będzie przekazywane wynagrodzenie z tytułu realizacji każdej z dostaw częściowych przedmiotu zamówienia, -termin płatności. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.60 - Etykiety 30.19.97.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy 44.61.71.00 - Pudła kartonowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opakowania transportowe kartonowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U.RAPAK Rafał Sierpiński, ul. Dolna 6, 05-420 JÓZEFÓW, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100875,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55475,46

  • Oferta z najniższą ceną: 55475,46 / Oferta z najwyższą ceną: 55475,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Opakowania transportowe kartonowe zadrukowane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. P. H. U. RAPAK Rafał Sierpiński, ul. Dolna 6, 05-420 JÓZEFÓW, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98523,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98523,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98523,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Etykiety na opakowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. FOLDRUK-FOLION A. Morawiecki, A. Morawiecka, P. Morawiecki Spółka Jawna, ul. Poezji 19, 04-994 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246204,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192642,60

  • Oferta z najniższą ceną: 192642,60 / Oferta z najwyższą ceną: 192642,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.