Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Dąbrowa Górnicza: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 399756 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły biurowe do siedziby Zamawiającego własnym transportem na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od daty podpisania umowy. Dostawa nastąpi w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca dostarczy artykuły i materiały biurowe wyłącznie fabrycznie nowe, w oryginalnych fabrycznych opakowaniach lub w przepakowane do fabrycznych opakowań i odpowiednio zabezpieczone (np. taśmą klejącą) przed zniszczeniem lub zdekompletowaniem towaru. W razie stwierdzenia wad towaru, bądź w razie stwierdzenia dostawy towaru niezgodnego z zamówionym, Dostawca zobowiązuje się do naprawy na koszt własny lub wymiany towaru w ciągu 24 godzin od otrzymania powiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7 d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8394,78
Oferta z najniższą ceną: 8394,78 / Oferta z najwyższą ceną: 8746,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych. Przedmiotem zamówienia są dobra popularne zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych na terenie całego kraju. Ze względu na wielość firm zajmujących się sprzedażą artykułów biurowych, dostępność przedmiotu zamówienia jest powszechna. Zamówienie nie obejmuje przedmiotów objętych wyłączną dystrybucją handlową ze strony określonej sieci dealerów, ani usług nietypowych.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zakup i dostawa motopompy przewoźnej do wody zanieczyszczonej wraz z przyczepą transportową
- "Catering dla Szkoły Podstawowej nr 23 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym numer 6 w Dąbrowie Górniczej w okresie od 1 grudnia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- "Zakup i montaż 10 kompletów cyfrowych syren alarmowych" w ramach zadania "Szkolenie i akcje informacyjne z zakresu obrony cywilnej oraz realizacja innych zadań".
- Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Zespołu Szkół Muzycznych im. Michała Spisaka w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Zakup i dostawa artykułów biurowych.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





