Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Radom: Dostawa oprogramowania komputerowego do planowania transportu publicznego i indywidualnego
Numer ogłoszenia: 399734 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Pracownia Urbanistyczna , ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-42 3631594, faks 0-42 3620208.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania komputerowego do planowania transportu publicznego i indywidualnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego do planowania transportu publicznego i indywidualnego Wykonywanie analiz i symulacji ruchu dla projektów układów sieci dróg i studiów planistycznych w skali miasta (skala makro) oraz dla pojedynczych skrzyżowań (skala mikro). Rozmiar: min. 200 rejonów, min. 1000 węzłów/przystanków, min. 2500 odcinków. Wymagania konieczne: Przeznaczony do pracy w środowisku Windows, Polska wersja językowa, Aktualizacja macierzy Źródło-Cel na podstawie pomiarów ruchu w sieci, Dostosowywanie przez operatora graficznej postaci wyników oraz zawartości tabel wynikowych, Bezpośrednia wymiana danych pomiędzy schowkiem Windows i aplikacjami MS Office, Licencja jednostanowiskowa, Szkolenie dla 4 osób w siedzibie zamawiającego, Instalacja i pierwsze uruchomienie w siedzibie zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), 2) Prowadzona działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, 3) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych (dot. warunku - § 8 pkt 1.1. i pkt 1.5.) 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). 3. Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). 4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). 5. Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). 6. Załącznik nr 6 (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). 7. Załącznik nr 7 - Zestawienie kosztów sporządzone wg wzoru przekazanego w materiałach przetargowych oraz zgodnie z warunkami określonymi w § 16. 8. Załącznik nr 8 (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskia Pracownia Urbanistycznea w Radomiu; 26-600 Radom ul. Żeromskiego 53.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Radomiu ul. Żeromskiego 53, pok. 401.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje ponadto, że w przedmiotowym postępowaniu: a) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej; b) nie zamierza ustanowić dynamicznego sytemu zakupów; c) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
- Modernizacja sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Radomiu wraz z modernizacją systemu nagłośnienia w obiekcie
- Dostawę MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Modernizacja wystawy stałej pt.: "Środowiska Przyrodnicze Regionu Radomskiego", znajdującej się w Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY ZST NA POTRZEBY BCU WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I Z WYMIANĄ NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH
- P.35.2025 Zakup i dostawa worków foliowych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanego w ramach projektu "Zwiększenie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Niepołomice"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Izbicku
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem systemowym wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie.
- Dostarczenie licencji wraz z świadczeniem usługi wsparcia technicznego do posiadanych firewalli FortiGate-100F oraz FortiGate-30E
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na oprogramowanie Adobe dla edukacji dla kont VIP dla Uniwersytetu Łódzkiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.