eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńdostawa taśm, tuszy i tonerów do kopiarek, faksów i drukarek komputerowych dla potrzeb Izby Celnej w Toruniu i podległych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Toruń: dostawa taśm, tuszy i tonerów do kopiarek, faksów i drukarek komputerowych dla potrzeb Izby Celnej w Toruniu i podległych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 39972 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-73-00, fax 0-56 611 74 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelna.torun.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa taśm, tuszy i tonerów do kopiarek, faksów i drukarek komputerowych dla potrzeb Izby Celnej w Toruniu i podległych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego oryginalnych lub równoważnych taśm, tuszy i tonerów do kopiarek, faksów i drukarek komputerowych, których wykaz wraz z podaniem nazw urządzeń dla których te materiały będą wykorzystane stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji . Poprzez określenie oryginalny, Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, nieregenerowany i nierefabrykowany, wyprodukowany przez producenta danego urządzenia. 1.2. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dostawę produktów równoważnych, zobowiązany jest on do wskazania tego w ofercie oraz do złożenia oświadczenia, iż oferowany produkt jest w pełni kompatybilny z urządzeniem, a jego stosowanie nie spowoduje uszkodzenia sprzętu oraz obniżenia jakości wydruku. Poprzez określenie produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, nieregenerowany w ogóle, wyprodukowany przez innego producenta niż producent urządzenia, nie poddany procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, wyprodukowany od początku do końca bez elementów wcześniej użytych. Oferowany produkt równoważny musi odpowiadać wszystkimi parametrami produktom producenta danego urządzenia. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w formularzu cenowym, czy dany produkt jest oryginalny czy równoważny. 1.4. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku, gdy użycie towaru dostarczonego przez Wykonawcę spowoduje uszkodzenie sprzętu, obciąży Wykonawcę kosztami naprawy wykonanej przez serwisanta. 1.5.Ze względu na groźbę utraty gwarancji, do urządzeń objętych aktualnie gwarancją producenta zalecane jest dostarczenie materiałów eksploatacyjnych producenta sprzętu. Urządzenia objęte gwarancją określono w formularzu cenowym. W przypadku gdy użycie dostarczonych przez Wykonawcę produktów spowoduje uszkodzenie sprzętu objętego gwarancją Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy, przeglądu i konserwacji poza wymaganymi przez producenta warunkami i terminami zawartymi w gwarancji oraz zobowiąże Wykonawcę do pokrycia kosztów, którymi serwisant obciąży Zamawiającego. W przypadku utraty uprawnień z tytułu gwarancji spowodowanych użyciem niewłaściwego produktu, Wykonawca przejmuje na siebie warunki gwarancji określone przez producenta lub sprzedawcę urządzenia. Szczegółowy wykaz wymaganych produktów zawiera formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ. 1.6. Zamawiający poprzez zamieszczenie w formularzu cenowym (załącznik nr 2 SIWZ) punktu dotyczącego symbolu (oznaczenia fabrycznego) rozumie przykładowo ciąg znaków literowo - cyfrowych pozwalający na jednoznaczne zidentyfikowanie produktu oferowanego przez Wykonawcę. 1.7.Produkty będące przedmiotem dostawy powinny posiadać oryginalne fabryczne opakowanie z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania. 1.8. Produkty będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe (nieregenerowane i nierefabrykowane), mogą pochodzić od więcej niż jednego producenta. 1.9. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry wydajności lub zawartości określone w formularzu cenowym. 2. Gwarancja: 1.1.Okres gwarancji na dostarczone produkty powinien wynosić 12 miesięcy. 1.2. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Stwierdzenie spełnienia ww. warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy . 3.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom poprzez wypełnienie stosownej części formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Ocena sposobu spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów lub oświadczeń: 1.Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.) - umowa składana jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisała osoba, której uprawnienia do reprezentowania oferenta nie można ustalić na podstawie dokumentów załączonych do oferty, a w szczególności odpisu lub zaświadczenia, o którym mowa w pkt.2. 6.Oświadczenie, że oferowany produkt jest w pełni kompatybilny z urządzeniem, a jego stosowanie nie spowoduje uszkodzenia sprzętu oraz obniżenia jakości wydruku oraz, że oferowane produkty równoważne są nieregenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, fabrycznie nowe, wyprodukowane od początku do końca bez elementów wcześniej użytych (załącznik nr 5 SIWZ). 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, to zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.2 niniejszej SIWZ składa dokument odpowiadający wymaganiom § 2 tego rozporządzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelna.torun.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IZBA CELNA W TORUNIU ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 TORUŃ, pokój nr 305, tel. 056 611 73 24..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63/65, 87 - 100 Toruń, pok. Nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.