Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Rzeszów: PROWADZENIE DYŻURÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W REJONACH GDDKIA ODDZIAŁ W RZESZOWIE
Numer ogłoszenia: 399670 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE DYŻURÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W REJONACH GDDKIA ODDZIAŁ W RZESZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonach GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na następujące zadania: - Zadanie Nr 1 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Rzeszowie; - Zadanie Nr 2 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Krośnie; - Zadanie Nr 3 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Nisku; - Zadanie Nr 4 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Lesku; - Zadanie Nr 5 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Jarosławiu z/s w Żurawicy. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 79.42.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadania Nr 1- 4.100,00 PLN- słownie- cztery tysiące sto złotych Zadania Nr 2- 2.100,00 PLN- słownie- dwa tysiące sto złotych Zadania Nr 3- 2.100,00 PLN- słownie- dwa tysiące sto złotych Zadania Nr 4- 2.400,00 PLN- słownie- dwa tysiące czterysta złotych Zadania Nr 5- 4.100,00 PLN -słownie- cztery tysiące sto złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który, wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania z zakresu zimowego utrzymania dróg polegającego m.in. na organizowaniu, koordynowaniu lub wykonywaniu działań w zakresie zimowego utrzymania dróg na drogach publicznych. Doświadczenie wymagane jest dla każdego z zadań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który, wykaże się dostępem w celu realizacji zamówienia następującymi jednostkami sprzętowymi, środkami transportu, wymienionymi w poniżej: - samochód do kontroli prac zimowego utrzymania dróg w terenie. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie marki i wieku samochodu. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę częściową na więcej niż jedno zadanie, to Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tego samego samochodu do kontroli prac zimowego utrzymania dróg w terenie dla pozostałych zadań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: dla każdego Zadania - na poszczególne Obwody Drogowe, minimum po dwie osoby posiadające wykształcenie min. zawodowe lub średnie, gwarantujące i zabezpieczające interes Skarbu Państwa, które: - posiadają niezbędny zakres wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg, znają układ sieci drogowej administrowanej przez Zamawiającego, - znają obsługę komputera w zakresie łączności internetowej oraz umiejętności biegłej obsługi (m.in. MS Office - Word, Excel), - posiadają aktualne prawo jazdy kategorii B, Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę częściową na więcej niż jedno zadanie, to Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tych samych osób dla pozostałych zadań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia. b) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż : Rejon Rzeszów Zadanie Nr 1 42 000,00 zł Rejon Krosno Zadanie Nr 2 22 000,00 zł Rejon Nisko Zadanie Nr 3 21 000,00 zł Rejon Lesko Zadanie Nr 4 24 000,00 zł Rejon Jarosław Zadanie Nr 5 42 000,00 zł Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy: - dla posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. UWAGA - w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia dla więcej niż jednego zadania są oni zobowiązani wykazać się zdolnością finansową stanowiącą sumę wartości wskazanych dla tych zadań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi, których dotyczy obowiązek wykazania w wykazie i załączenia dowodów Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w pkt III.3.2). *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2 W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2a. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda 1) dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1) ogłoszenia 2) dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2b. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6.1) ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty, wymienione w pkt. III.4.1) ogłoszenia składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; c) oświadczenie, wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; d) lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4) ogłoszenia powinna być złożona przez każdego Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmianę ceny umownej przedmiotu zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku: - zmiany urzędowych godzin pracy Rejonów Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian czasu pracy/dyżuru na Obwodach Drogowych - bez sporządzania Aneksu - działania sił wyższych, rozumianych jako zdarzenie losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, którego strony nie mogły przewidzieć i im zapobiec - w zakresie koniecznym. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne. - działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie prac niezależnych od stron - w zakresie koniecznym - gdy ze względu na warunki atmosferyczne wystąpi zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem/obniżeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia. - zmiany przepisów prawa związanych z realizacją przedmiotu zamówienia - w zakresie koniecznym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze str. internet. Zamawiającego lub nabyć w jego siedzibie, pokój Nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłany pocztą. Cena brutto 4,00 zł+koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Usługa będzie realizowana: Zadanie 1 - 5: jeden sezon zimowy 2013/2014 tj. do 22.04.2014r.). 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) 5. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział Rzeszów, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 10.10.2013r. o godz. 11:10..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonach GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na następujące zadania: - Zadanie Nr 1 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Krośnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonach GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na następujące zadania: - Zadanie Nr 2 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Krośnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Zadanie Nr 3 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Nisku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonach GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na następujące zadania: - Zadanie Nr 3 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Nisku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Lesku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonach GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na następujące zadania: - Zadanie Nr 4 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Lesku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Jarosławiu z/s w Żurawicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonach GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na następujące zadania: - Zadanie Nr 5 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Jarosławiu z/s w Żurawicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odzieży, obuwia i wyposażenia sportowego dla funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz jednostek podległych
- Remont sanitariatów i sali szkoleniowej w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w RDW Mielec".
- Dostawa drobnego sprzętu informatyki oraz niskonapięciowych przewodów sieciowych i akcesoriów (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni "Muszelka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie wraz z doradztwem finansowym dla projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby MCK w Krakowie"
- Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Budowa systemu retencji wód opadowych i melioracyjnych oraz nawadniania terenów rolnych w zlewni Dębińskiej Strugi w gminie Nowy Staw
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Hrubieszowskiego - budynki Zespołu Szkół Nr 1
- Nadzór inwestorski w ramach zadania "Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - Utworzenie Parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów - ul. Słoneczna w Dębicy"
- "Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych, prac konserwatorskich oraz zagospodarowania terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.