eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Starachowice: Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice
Numer ogłoszenia: 39963 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6411 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice. Zimowe utrzymanie dróg i chodników położonych na terenach gminnych o powierzchni 51 703m2 przez okres 5 miesięcy. Letnie utrzymanie terenów gminnych o powierzchni 197 755 m2 przez okres 7 miesięcy. A. Zimowe utrzymanie terenów polegające na: odśnieżaniu chodników, dróg wewnętrznych, placów, usuwaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem, strącaniu sopli i nawisów śnieżnych znad zadaszeń przy klatkach schodowych przy gminnych nieruchomościach mieszkalnych, w przypadku braku prowadzenia akcji zimowej uprzątaniu terenów ze śmieci, usuwaniu odpadów z koszy ulicznych raz w tygodniu, wykonywaniu innych prac w uzgodnieniu z Zamawiającym. B. Letnie utrzymanie terenów osiedlowych polegające na: utrzymaniu czystości i porządku na terenach gminnych poprzez zamiatanie, zbieranie i usuwanie odpadów, nieczystości, opadłych liści co najmniej 1 raz dziennie, usuwaniu nieczystości wokół altan śmietnikowych i punktów gromadzenia odpadów, usuwaniu odpadów z koszy ulicznych co najmniej dwa razy w tygodniu lub częściej w razie konieczności, koszeniu traw wraz z jej utylizacją 3 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, dwukrotnym cięciu żywopłotów, krzewów, prowadzeniu prac sanitarno-pielęgnacyjnych wraz z podcinkami korekcyjnymi zieleni wysokiej (drzew), dwukrotnej wymianie piasku w piaskownicach, przeglądzie urządzeń placów zabaw wraz z ich konserwacją i naprawą. Rzeczywisty zakres czynności podczas realizacji zamówienia będzie przewidywał, ustalał i organizował Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym w oparciu o prognozowane i występujące warunki atmosferyczne mając na uwadze cel nadrzędny, jakim jest zapewnienie właściwego utrzymania terenów. Rozliczenie finansowe dokonywane będzie według realizowanego zakresu czynności. Fragmenty miesiąca rozliczane będą w proporcji dni realizacji określonego zakresu czynności do ogólnej liczby dni w danym miesiącu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe INTERBUD Sp. z o.o., ul. Limanowskiego 154, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348908,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232577,15

  • Oferta z najniższą ceną: 232577,15 / Oferta z najwyższą ceną: 295371,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.