eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-11

Starachowice: Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice
Numer ogłoszenia: 6411 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, faks 041 2743057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice. Zimowe utrzymanie dróg i chodników położonych na terenach gminnych o powierzchni 51 703m2 przez okres 5 miesięcy. Letnie utrzymanie terenów gminnych o powierzchni 197 755 m2 przez okres 7 miesięcy. A. Zimowe utrzymanie terenów polegające na: odśnieżaniu chodników, dróg wewnętrznych, placów, usuwaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem, strącaniu sopli i nawisów śnieżnych znad zadaszeń przy klatkach schodowych przy gminnych nieruchomościach mieszkalnych, w przypadku braku prowadzenia akcji zimowej uprzątaniu terenów ze śmieci, usuwaniu odpadów z koszy ulicznych raz w tygodniu, wykonywaniu innych prac w uzgodnieniu z Zamawiającym. B. Letnie utrzymanie terenów osiedlowych polegające na: utrzymaniu czystości i porządku na terenach gminnych poprzez zamiatanie, zbieranie i usuwanie odpadów, nieczystości, opadłych liści co najmniej 1 raz dziennie, usuwaniu nieczystości wokół altan śmietnikowych i punktów gromadzenia odpadów, usuwaniu odpadów z koszy ulicznych co najmniej dwa razy w tygodniu lub częściej w razie konieczności, koszeniu traw wraz z jej utylizacją 3 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, dwukrotnym cięciu żywopłotów, krzewów, prowadzeniu prac sanitarno-pielęgnacyjnych wraz z podcinkami korekcyjnymi zieleni wysokiej (drzew), dwukrotnej wymianie piasku w piaskownicach, przeglądzie urządzeń placów zabaw wraz z ich konserwacją i naprawą. Rzeczywisty zakres czynności podczas realizacji zamówienia będzie przewidywał, ustalał i organizował Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym w oparciu o prognozowane i występujące warunki atmosferyczne mając na uwadze cel nadrzędny, jakim jest zapewnienie właściwego utrzymania terenów. Rozliczenie finansowe dokonywane będzie według realizowanego zakresu czynności. Fragmenty miesiąca rozliczane będą w proporcji dni realizacji określonego zakresu czynności do ogólnej liczby dni w danym miesiącu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 10 000,00 zł należy wnieść: 1)w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA o/Ostrowiec Św., tytułem: WADIUM na przetarg Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2)w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Zimowe i letnie utrzymanie terenów osiedlowych stanowiących zasób Gminy Starachowice, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 Prawa zamówień publicznych, oraz którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. II.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy muszą spełnić określone warunki: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić każdy z wykonawców. 2)posiadanie wiedzy i doświadczenia - wymagane jest wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 usługi o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. zimowe i letnie utrzymanie terenów, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.(brutto), w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. 3)dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. 4)sytuacja ekonomiczna i finansowa. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1)Zamawiający w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2)Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, żąda załączenia do oferty: a)wykazu wykonanych i wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 usługi o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. zimowe i letnie utrzymanie terenów, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.(brutto). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 3)Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=85863.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starachowicach, Referat Zamówień Publicznych (pok. 111), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.