Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Dopiewo: Zamówienia uzupełniające polegające na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Dopiewo, do zamówienia podstawowego Nr ROA.271.54.2011
Numer ogłoszenia: 39961 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienia uzupełniające polegające na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Dopiewo, do zamówienia podstawowego Nr ROA.271.54.2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie dróg na terenie Gminy Dopiewo Przedmiar robót L.p. Przedmiot robót j.m. ilość -1- -2- -3- -4- a) Utwardzanie nawierzchni dróg gruntowych Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 16-40mm t 200,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 40-60mm (przy grubości 20 cm) m2 400,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 40-60mm t 200,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem sortowanego 40-100mm t 100,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 0-31mm (przy grubości 5 cm) m2 400,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 0-31mm t 1 160,00 Korytowanie drogi wraz z wywozem na składowisko (cena zawiera koszty składowiska) m3 300,00 Ręczne prace do drobnych robót naprawczych (łopata, oskardy, ubijarki ręczne) h 500,00 b) Równania i profilowanie dróg gruntowych Profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg gruntowych m2 55 000,00 Ścinka lub profilowanie poboczy gruntowych w celu szybkiego odpływu wód deszczowych z nawierzchni drogi m2 100,00 Odtwarzanie rowów odparowujących mb 100,00 c) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg Wyboje 2 - 5 cm emulsją asfaltową i grysami m2 20,00 Remont z wypełnieniem masą bitumiczną m2 50,00 Regulacja włazów studziennych szt. 5,00 Wymiana włazów studziennych szt. 2,00 d) Utrzymanie zieleni przydrożnej Pielęgnacja drzewostanu m3 300,00 Koszenie poboczy i rowów m2 10 000,00 Wycinka drzew szt. 10,00 Przycinanie żywopłotów mb 500,00 Koszenie placów zielonych m2 10 000,00 e) Sprzątanie dróg i ulic gminnych Zamiatanie ulic przy krawężnikach mb 4 000,00 Zamiatanie placów przy krawężnikach m2 2 000,00 f) Czyszczenie wpustów ulicznych Czyszczenie kratek wpustowych szt. 5,00 g) Sprzątanie przystanków autobusowych Sprzątanie przystanków autobusowych tj. zamiatanie przystanków i jego najbliższej okolicy, mycie elementów konstrukcji i wyposażenia przystanków szt. 10,00 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7, 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
- Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 15, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162601,62
Oferta z najniższą ceną: 162601,62 / Oferta z najwyższą ceną: 162601,62
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zakres robót uzupełniających: rzeczowo jest zgodny z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego . Zamawiający przewidzial w ogoszeniu o zamówieniu i siwz możliwość udzielenia zamówień uzupełniajacych , w związku z powyższym zachodzą wszystkie przesłanki umożliwiajace przeprowadzenie postęowania zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
INNE PRZETARGI DOPIEWO
- Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego, w tym nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowej przy realizacji zadań inwestycyjnych dot. budowy ścieżek pieszo-rowerowych.
- Rozbudowa budynku OSP w Palędziu
- "Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Dopiewo."
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Świadczenie usług w zakresie rekultywacji zdegradowanych terenów zielonych w rejonach C, D, E, J, K, L, M, N Wrocławia
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





