Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Warszawa: Sprzedaż i dostawa tonerów do drukarek znajdujących się w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 399522 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa tonerów do drukarek znajdujących się w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa tonerów do drukarek firmy Hewlett-Packard oraz OKI, użytkowanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców, wskazanych w załączniku nr 3a do SIWZ. Ogólne wymagania do przedmiotu zamówienia:-Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu;-Artykuły wchodzące w skład zamówienia muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz przeznaczenie bez konieczności naruszenia opakowania oraz zawierać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (przykładowo hologramy).Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listą modeli sprzętu, do której jest przeznaczony oraz terminem ważności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania tonerów i materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub reprodukowanych ani posiadających elementów z recyklingu oraz elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, który oferuje produkt równoważny. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) takich samych bądź lepszych w stosunku do materiałów oryginalnych (pochodzących od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany). 6. W przypadku zaoferowania tonerów niewyprodukowanych przez producenta sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego, Wykonawca musi potwierdzić ich równoważność z produktami oryginalnymi poprzez dołączenie do oferty zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. normie ISO/IEC 19752:2004 w przypadku tonerów lub normie ISO/IEC 24711 w przypadku kartridży atramentowych), zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). W przypadku zaoferowania tonerów niewyprodukowanych przez producenta sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego, Wykonawca gwarantuje, że oferowane tonery będące zamiennikami oryginalnych tonerów zapewniają prawidłową eksploatację posiadanych przez Zamawiającego drukarek firmy Hewlett - Packard oraz OKI, których wykaz zawiera załącznik nr 3a do Specyfikacji. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane użytkowaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku sprzedaży i dostawy tonerów równoważnych Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu naprawienie szkody wynikłej z zastosowania takiego toneru, jak również zwrot kosztów naprawy urządzenia (drukarki), jeżeli konieczność naprawy będzie wynikiem zastosowania takich tonerów. W przypadku konieczności naprawy drukarki trwającej dłużej niż 1 doba, na czas wykonywania tej naprawy Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu urządzenie zastępcze. Dostarczony przedmiot zamówienia musi zapewnić jego przydatność do eksploatacji przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia jego protokolarnego odbioru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMP DATA Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 134a, 02-952 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30275,52
Oferta z najniższą ceną: 30275,52 / Oferta z najwyższą ceną: 30965,43
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 125 000,00 EURO
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/21/2025 Dostawa klastra IT wraz z niezbędna infrastrukturą oraz oprogramowaniem
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (2 lok. ul. Ciołka 22 m 14, Magistracka 26A m 13).
- Sukcesywne dostawy rękawiczek jednorazowych, rękawic roboczych i czyściw dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
- Modernizacja lokalu dla potrzeb filii biblioteki przy ul. Wolskiej 66 w Warszawie wraz z zakupem wyposażenia.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (3 szt.) - własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola -TZOM Koło, (ul. Pustola 36A m. 25, ul. Monte Cassino 9 m. 42, ul. Deotymy 49 m. 115).
- Zakup, dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu do Akademickiego Centrum Konferencyjnego w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów
- Zakup z dostawą tonerów, taśm kolorowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa urządzeń multimedialnych, elektronicznych, programów multimedialnych i tuszy na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
- 64.2025 Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, tonerów, oraz artykułów gospodarczych
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w kolorze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





