Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Nowy Sącz: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
Numer ogłoszenia: 399520 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o. , ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, faks 018 4421200 w. 6.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych, w łącznej ilości 150 000 sztuk, w okresie od 21 października 2013 r. do 31 marca 2014 r. Dostawy będą odbywać się w terminach i ilościach na podstawie przesłanego każdorazowo do Wykonawcy przez Zamawiającego, zlecenia w którym zostanie określona: - ilość worków w sztukach, - rodzaj worków uwzględniających ich kolor, grubości i przeznaczenie, - szczegółowy rodzaj nadruku, - termin dostawy. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. Rodzaje worków będących przedmiotem zamówienia: a. worek w kolorze czarnym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm wraz z nadrukiem, b. worek w kolorze brązowym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm wraz z nadrukiem, c. worek w kolorze żółtym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm wraz z nadrukiem, d. worek w kolorze niebieskim, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm wraz z nadrukiem, e. worek w kolorze białym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,06 mm wraz z napisem, f. worek w kolorze zielonym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,06 mm wraz z napisem, g. worek w kolorze zielonym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 500 x 1050 mm (poj. 80 litrów), grubość folii minimum 0,07 mm wraz z nadrukiem, h. worek w kolorze czerwonym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 500 x 1050 mm (poj. 80 litrów), grubość folii minimum 0,07 mm wraz z nadrukiem, i. worek w kolorze brązowym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 500 x 1050 mm (poj. 80 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm wraz z nadrukiem. Wymagania dotyczące worków: 1.Nadruk na worku powinien zawierać: a. przeznaczenie worka, b. rodzaj odpadów które należy wrzucać do worka, c. rodzaj odpadów które nie należy wrzucać do worka, d. nazwę i/lub logo zlecającego usługę, 2. Worek powinien posiadać taśmę umożliwiającą zawiązanie worka po jego napełnieniu. Warunki realizacji dostaw. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zlecania wystawionego przez Zamawiającego w terminie 2 tygodni od daty jego otrzymania, przesłanego pocztą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Ilość worków określona w niniejszym rozdziale jest ilością maksymalną, jaką Zamawiający może zakupić w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji części zamówienia z przyczyn od siebie niezależnych bez ponoszenia z tego tytułu żadnych konsekwencji finansowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2.Wypełniony Formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ; 4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 4 do SIWZ; 5.Zaparafowany projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ; 6.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr. 6 do SIWZ; 7. Dokument posiadający posiadanie uprawnień/pełnmocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia do umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (w tym terminu) w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj. -zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, -zmiany nazwy zadania, -zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych, -w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty zadania), -zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego np.: zmniejszenie wartości zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Istnieje możliwość przesłania SIWZ drogą elektroniczną po uprzednim złożeniu wniosku drogą elektroniczną..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 09:00, miejsce: NOVA Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- Dostawa 25 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych oraz gogli
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia magazynu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (II postępowanie)
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych
- Dostawa 450 000 sztuk worków polipropylenowych na piasek do celów ochrony ludności i wyposażenia magazynów interwencyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego DUW
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OL i OC oraz zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Wolanów
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





