To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Suwałki: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI
I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNO-SANITARNYCH NA PODSTAWIE TALONÓW DLA KLIENTÓW MOPS W SUWAŁKACH
Numer ogłoszenia: 399472 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374564 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, faks 087 5628971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNO-SANITARNYCH NA PODSTAWIE TALONÓW DLA KLIENTÓW MOPS W SUWAŁKACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie usług związanych ze sprzedażą żywności i artykułów higieniczno-sanitarnych na podstawie talonów dla około 900 klientów MOPS w Suwałkach. 2. Realizacja zamówienia w co najmniej 4 punktach miasta Suwałki zlokalizowanych odpowiednio: 1 punkt na Oś. Północ I, 1 punkt na Oś. Północ II oraz min. 2 punkty w Centrum Miasta. 3. Przygotowanie talonów o nominałach 10 zł 9.000 szt., 20 zł 2.000 szt. i 50 zł 1.000 szt. Zmawiający zastrzega zmianę liczby poszczególnych nominałów w zależności od wysokości świadczeń. 4. Wzór talonów, należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Talon powinien być wykonany w formie papierowej, zawierać cenę nominalną i nadruk ,wyłącznie żywność lub ,artykuły higieniczno-sanitarne. 6. Za zabezpieczenie przed wszelkimi próbami fałszowania talonów odpowiedzialny jest Wykonawca. 7. Niedopuszczalne jest wydawanie w ramach niniejszego zamówienia napojów alkoholowych, używek i wyrobów tytoniowych. 8. Wykonawca dostarczy talony w depozyt do siedziby Zamawiającego w ilości i nominałach zależnych od potrzeb Zamawiającego jeden raz w miesiącu lub częściej z zachowaniem kolejnej numeracji wzrostowo. O ilości i nominałach talonów Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę. 9. Rekrutację osób zakwalifikowanych do realizacji przedmiotu zamówienia prowadzi Zamawiający..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AS" BYLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AS" BYLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- AS Bylak i wspólnicy Sp. Jawna, ul. Sejneńska 18 A 16-400 Suwałki, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172410,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 172410,00
Oferta z najniższą ceną: 172410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172410,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont pawilonu "A" w Areszcie Śledczym w Suwałkach wraz z wymianą drzwi więziennych w celach mieszkalnych.
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie Zalewu Arkadia wraz z separatorem zlokalizowanym przy ul. Zastawie oraz Wylotem przy ul. Wojska Polskiego".
- Konserwacja nawierzchni dróg - dojazdów pożarowych i dróg istotnych z punktu widzenia zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów Wigierskiego Parku Narodowego
- Przebudowa ulicy Wylotowej i Kolejowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 655 (ul. Północna) oraz niezbędną infrastrukturą - zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Suwałkach - ochrona p.poż.
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Machowinie w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja Dębe)
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 4 W GRÓJCU 2025/2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Przedszkoli Nr 4 w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.