eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZDROCHEC, MARCINKOWICE, PRZYBYSŁAWICE, ZABAWA ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTU POD DROGĄ GMINĄ W MIEJSCOWOŚCI MARCINKOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Radłów: REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZDROCHEC, MARCINKOWICE, PRZYBYSŁAWICE, ZABAWA ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTU POD DROGĄ GMINĄ W MIEJSCOWOŚCI MARCINKOWICE
Numer ogłoszenia: 39938 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radłowie , ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 14 6782044, faks 14 6782818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZDROCHEC, MARCINKOWICE, PRZYBYSŁAWICE, ZABAWA ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTU POD DROGĄ GMINĄ W MIEJSCOWOŚCI MARCINKOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZDROCHEC, MARCINKOWICE, PRZYBYSŁAWICE, ZABAWA ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTU POD DROGĄ GMINĄ W MIEJSCOWOŚCI MARCINKOWICE. W skład zadania wchodzi: I. Remont dróg w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych: 1. Remont drogi gminnej Przez Wieś nr 200124K nr dz. ewid. 305/3 i 305/1 miejscowości Zdrochec w km 0+000-0+890, Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0,890 km, Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km - 460,00 m2, Wzmocnienie uszkodzonej krawędzi jezdni Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (150mb x 2,0m) - 300 m2, Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 150mb x 2,0m x 0,5m gł. - 150m3, Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm - 300 m2, Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 300 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - krotność = 2 - 300 m2, Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - siatka o szer. 1,0m - 150 m2, Nawierzchnia Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4918 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych (pod profil i ścieralną) - 9836 m2, Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 553 ton, Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 4918 m2 Pobocza i rowy Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - 1780 m Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 1080 m Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - pobocza - 890 m2. 2.Remont drogi gminnej Przez Wieś nr 200129K nr dz. ewid. 1275 w miejscowości Marcinkowice w km 0+000 - 0+900, Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0,900 km, Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km - 490,00 m2, Wzmocnienie uszkodzonej krawędzi jezdni Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (50mb x 2,0m) - 100 m2, Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - 50mb x 2,0m x 0,5m gł. - 50 m3, Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm - 100 m2, Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 100 m2, Nawierychnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - krotność = 2 - 100 m2, Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - siatka o szer. 1,0m - 50 m2, Nawierzchnia Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4680 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych (pod profil i ścieralną) - 9360 m2, Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 527 ton, Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) - 4680 m2 Pobocza i rowy Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - 1800 m Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - pobocza - 900 m2. 3. Remont drogi gminnej Przez Wieś nr 200139K nr dz. ewid. 2167 w miejscowości Przybysławice w km 0+000-0+973, Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0,973 km, Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km - 1400 m2, Poprawa odwodnienia powierzchniowego drogi - wykonanie ścieku przykrawężnikowego Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm - 230 m, Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (230mb x 0,5m) - krotność = 2 - 115 m2, Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej - ściek przykrawężnikowy o szer. 20cm z 2 rzędów kostki betonowej - 230 m, Poprawa odwodnienia powierzchniowego drogi - regulacja i niwelowanie istniejącego ścieku przykrawężnikowego. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm - 80 m, Rozebranie ścieków z elementów betonowych o grub. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 80 m, Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej - ściek przykrawężnikowy o szer. 20cm z 2 rzędów kostki betonowej - 80 m, Poprawa odwodnienia powierzchniowego drogi - kratki ściekowe Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 3 szt., Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochód. samowyładowczymi na odległość do 1 km - 10 m3, Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - przykanaliki - 25 m, Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu - 4 szt., Przełożenie i niwelacja i istniejącego chodnika Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej regularnej na podsypce piaskowej - kostka brukowa betonowa do ponownego wbudowania - 68 m2, Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - do ponownego wbudowania - 51 m, Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej - do ponownego ułożenia - 51 m, Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 5,5 m3, Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem. piaskowej - materiał z odzysku - 51 m, Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 4,5 m3, Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem. - materiał z odzysku - 51 m, Ława pod krawężniki betonowa zwykła - obrzeża - 1,5 m3, Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm Krotność = 2 - 68 m2, Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - materiał z odzysku - 68 m2, Nawierzchnia Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 5605 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych (pod profil i ścieralną) - 11210 m2, Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 630 ton, Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 5605 m2 Pobocza Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - 862 m Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - pobocza - 431 m2. 4. Remont drogi gminnej Podwale nr 200115K nr dz. ewid. 65/3 w miejscowości Zabawa w km 0+000-0+420. Przygotowanie nawierzchni Naprawy dróg gruntowych - profilowanie - 420mb - 1890 m2, Nawierzchnia Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - 1386 m2, Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 1260 m2, Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1260 m2, Pobocza Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - krotność = 2 - pobocza - 420 m2 II. Przebudowa istniejącego przepustu pod drogą gminną nr 200129K nr dz. ewid. 1275 w Marcinkowicach. Ustawienie, utrzymanie i likwidacja oznakowania na czas robót - 1 kpl., Roboty przygotowawcze Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,1 km, Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl., Usunięcie warstwy humusu - 40 m2, Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów Rozebranie przepustów pod zjazdami fi800 - 8 mb, Rozebranie nawierzchni pobocza gr.20cm (zaglinione kruszywo) - 11 m2, Rozebranie podbudowy z kruszywa gr.62cm (zaglinione kruszywo, piasek, żwir) - 44 m2, Frezowanie warstw bitumicznych na połączeniu nawierzchni istniejącej z poszerzeniem - gr. 8cm - - 44 m2, Załadowanie gruzu z transp sam. samowyładowczymi do 1km - 32,422 m3, Następne 10 km - 32,422 m3, Utylizacja - 51,8752 ton. Odwodnienie korpusu drogowego - kanalizacja deszczowa Przepust WIPRO 1200mm - 8,6 mb, Podłoża z materiałów sypkich podsypka piaskowa gr 20cm - 15 m2, Podłoża z materiałów sypkich obsypka piaskowa gr 30cm - 15 m2, Umocnienie ścian wykopów z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi lub deskowaniem - 60 m2 Wykopy liniowe pod przepust - mechaniczne 80% wraz z wywozem i utylizacją - 63 m3, Wykopy liniowe pod przepust - ręcznie 20% wraz z wywozem i utylizacją - 16 m3, Wykonanie nasypu z gruntu niewysadzinowego - 2,0 m3, Zasypanie wykopów liniowych gł. do 3m szer. 2m (materiał z przywozu pospółka) - 44,2 m3, Wykonanie ścianek czołowych przepustu dla rur o średnicy 1200mm zbrojony - 2,0 szt., Wywóz i utylizacja gruntu - 158,0 ton, Betonowe płyty ażurowe na podsypce cementowo-piaskowej - 21,0 m2, Podbudowy Profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstw konstrukcyjne nawierzchni - 91 m2, Oczyszczenie i skropienie warstw Oczyszczenie i skropienie warstw mechanicznie emulsją asfaltową - 92,0 m2 Ulepszone podłoże wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego o gr. 35cm - fundament pod przepust - 13,0 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 45 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 46 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 46 m2, Warstwa podbudowy AC 16P o gr. 8cm z asfaltem drogowym - 46 m2, Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11, warstwa ścieralna Warstwa ścieralna - AC 11S z asfaltem drogowym - 4cm - 46 m2, Oznakowanie poziome Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farby) - 11,2 m2, Bariera Bariera N2W4A - 24,0 m Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1260 m2, Pobocza Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - krotność = 2 - pobocza - 420 m2 II.Przebudowa istniejącego przepustu pod drogą gminną nr 200129K nr dz. ewid. 1275 w Marcinkowicach. Ustawienie, utrzymanie i likwidacja oznakowania na czas robót - 1 kpl., Roboty przygotowawcze Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,1 km, Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl., Usunięcie warstwy humusu - 40 m2, Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów Rozebranie przepustów pod zjazdami fi800 - 8 mb, Rozebranie nawierzchni pobocza gr.20cm (zaglinione kruszywo) - 11 m2, Rozebranie podbudowy z kruszywa gr.62cm (zaglinione kruszywo, piasek, żwir) - 44 m2, Frezowanie warstw bitumicznych na połączeniu nawierzchni istniejącej z poszerzeniem - gr. 8cm - - 44 m2, Załadowanie gruzu z transp sam. samowyładowczymi do 1km - 32,422 m3, Następne 10 km - 32,422 m3, Utylizacja - 51,8752 ton. Odwodnienie korpusu drogowego - kanalizacja deszczowa Przepust WIPRO 1200mm - 8,6 mb, Podłoża z materiałów sypkich podsypka piaskowa gr 20cm - 15 m2, Podłoża z materiałów sypkich obsypka piaskowa gr 30cm - 15 m2, Umocnienie ścian wykopów z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi lub deskowaniem - 60 m2 Wykopy liniowe pod przepust - mechaniczne 80% wraz z wywozem i utylizacją - 63 m3, Wykopy liniowe pod przepust - ręcznie 20% wraz z wywozem i utylizacją - 16 m3, Wykonanie nasypu z gruntu niewysadzinowego - 2,0 m3, Zasypanie wykopów liniowych gł. do 3m szer. 2m (materiał z przywozu pospółka) - 44,2 m3, Wykonanie ścianek czołowych przepustu dla rur o średnicy 1200mm zbrojony - 2,0 szt., Wywóz i utylizacja gruntu - 158,0 ton, Betonowe płyty ażurowe na podsypce cementowo-piaskowej - 21,0 m2, Podbudowy Profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstw konstrukcyjne nawierzchni - 91 m2, Oczyszczenie i skropienie warstw Oczyszczenie i skropienie warstw mechanicznie emulsją asfaltową - 92,0 m2 Ulepszone podłoże wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego o gr. 35cm - fundament pod przepust - 13,0 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 45 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 46 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie o gr 20cm - 46 m2, Warstwa podbudowy AC 16P o gr. 8cm z asfaltem drogowym - 46 m2, Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11, warstwa ścieralna Warstwa ścieralna - AC 11S z asfaltem drogowym - 4cm - 46 m2, Oznakowanie poziome Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farby) - 11,2 m2, Bariera Bariera N2W4A - 24,0 m.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.03.2015 r. do godz. 1200. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 1. wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa nr PPI.271.5.15 2. wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów zgodnie z wymaganiami pkt 9.3 SIWZ. Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu. WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA NIE ZOSTAŁA ZABEZPIECZONA WADIUM W WYMAGANEJ FORMIE LUB NIE ZAWIERA POTWIERDZENIA WNIESIENIA WADIUM BĘDZIE WYKLUCZONY. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli wystąpią okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.: a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.: a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2 b.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.: a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.: a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj.: a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2 b.oryginał lub kopia opłaconej polisy, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz będzie zawierał co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze (wykonanie lub remont dróg o nawierzchni bitumicznej) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 800 000 zł brutto, każda;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.4.1 i 8.4.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt 8.4.1 i 8.4.2 SIWZ. Inne dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 1.Oferta na wykonanie zamówienia wg. wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Uproszczone kosztorysy ofertowe. 3. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji jakości - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, z uwzględnieniem art. 144 ust.1 ustawy, możliwość dokonania zmian umowy: 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, nie zawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów, sprzętów lub urządzeń służących wykonaniu Przedmiotu umowy, b) wystąpienia przerw w realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, po pisemnym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiającego, c) zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych, poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, 2) innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) zmian organizacyjno-technicznych, c) zmiany adresów, d) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, e) wykonania Przedmiotu umowy w części w sposób lub przy użyciu materiałów lub urządzeń gwarantujących lepszą realizację umowy, przy zachowaniu ceny złożonej oferty, f) zmiany stawek podatku od towarów i usług, g) zmiany nazwy zadania, h) zmiany podwykonawców, kierowników robót, kierownika budowy, inspektorów nadzoru i) wystąpienia siły wyższej mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Radłowie ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Radłowie ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.