Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Rzeszów: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 399380 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 25 00 100, faks 17 862 30 90 , strona internetowa www.pup.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cisco ATA 187 szt.2 kiosk informacyjny z drukarką szt. 7 papier termoczuły szt. 50.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
na podstawie art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), który stanowi: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotyczącego wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, stanowiący nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowała by konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Uzasadnienie wyboru trybu: W/w postępowanie jest przeprowadzone w trybie z wolnej ręki, gdyż spełnia wszystkie przesłanki określone w art.67 ust.1 pkt 7 tj. - udziela się go nie później niż 3 lata od podpisania umowy (08.08.2012 r.) w zamówieniu podstawowym, - Wykonawcą jest dotychczasowy wyłoniony w przetargu nieograniczonym, - uprzednio udzielone zamówienie podstawowe było udzielone w trybie podstawowym (przetarg nieograniczony) - zamówienie uzupełniające było przewidziane w siwz i ogłoszeniu zamówienia podstawowego - zamówienie polega na rozszerzeniu dostawy - zmiana dostawcy spowoduje brak kompatybilności z wdrożonym systemem kiosków
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
E-Service Sp. z o.o., ul. Rudnickiego 2, 35-225 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3-budowa żłobka w Kamieniu Kraj.
- Dostawa i montaż urządzeń AV do sali 220 w paw. A-4 AGH - KC-DE-zp.272-725/25
- Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wynajem konstrukcji, sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego na potrzeby koncertu w ramach WOŚP 2026
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





